2025-10-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Jo men en 13-åring? En normal 22-åring vill ha en 33-43-åring
Alla tänder på olika. Man kan inte säga att en 22-åring vill ha ditten eller datten. Det finns 22-åringar, 15-åringar och 45-åringar som vill ha olika och tänder på olika, utan att det skulle bero på diagnoser, trauman eller liknande. De bara tänder på det.
Citera
2025-10-23, 16:50
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Hade en sex flera gånger med en 22 årig kvinna när jag var 13. Nyligen tvingade min arbetsgivare mej att träffa en psykolog. Som förklarar de mesta jag gör och tänker med att jag hade förmånen att ha sex med 22 åring som 13 åring.

Nu vill jag inte på något sätt relativisera sånt här, man ska absolut inte ha de typen av relationer med barn! Jag själv har inget intresse av ungar i den ålder ( säger de innan nån kommer pedofil anklagelser).

Men jag tyckte bara de var underbart. Nu var jag pojke och som jag ser de så är de en enorm skillnad. För en flicka tror alltid sånt här är extremt skadligt. Men jag har bara positiva minnen av de hela.

Min psykolog hävdar dock att detta oundvikligen måste ha traumatiserat mej. Jag tror att detta är woke trams. Va tror ni?

Varför tvingar din arbetsgivare dig till att uppsöka en psykolog och varför diskuterar ni denna sexuella händelse där? Har du betett dig sexuellt olämpligt på arbetsplatsen?
Citera
2025-10-23, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Alla tänder på olika. Man kan inte säga att en 22-åring vill ha ditten eller datten. Det finns 22-åringar, 15-åringar och 45-åringar som vill ha olika och tänder på olika, utan att det skulle bero på diagnoser, trauman eller liknande. De bara tänder på det.
Tja, man skulle kunna kalla det för hebefil. En kille som är 13 är knappast fullt könsmogen än. Medan en 13-årig tjej kan ha genomgått hela puberteten
Citera
2025-10-23, 17:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Tja, man skulle kunna kalla det för hebefil. En kille som är 13 är knappast fullt könsmogen än. Medan en 13-årig tjej kan ha genomgått hela puberteten

De flesta är tillräckligt könsmogna i alla fall för att skinna järnet och tänka på kvinnor/flickor i sin omgivningen. Nej, är nog mer frustrerande att vara 13 och inte få göka, än att vara 13 och få det.
Citera
2025-10-23, 17:08
Moderator
Nospheratus avatar
Vad som låter konstigt är en arbetsgivare som kräver att en anställd går till en psykolog. Jag kan liksom inte komma på ett yrke där detta skulle vara något slags krav. För yrken inom Försvarsmakten eller som polis görs det ju visserligen en psykologisk utvärdering vid intagningen, men det är inget man plötsligt skickas till under anställningen. Det enda jag kan komma på är om arbetsgivaren fått intrycket av att den anställde mår dåligt och föreslår (läs kräver) att man träffar en psykolog. Om detta är fallet har det ju inte nödvändigtvis med sexuella trauman i tonåren att göra, men något är ju uppenbart knas.

Vidare måste ju TS själv ha tagit upp sina sexuella utsvävningar som trettonåring med psykologen. Tro mig, det är inget som psykologer själva får för sig att fråga om bara sådär. Och redan här, utan att veta omständigheterna, låter det ju som att det föreligger något slags trauma. TS har manifesterat något som fått arbetsgivaren att kräva samtal med psykolog. Hos psykologen måste TS själv börjat prata om sina upplevelser. Hade jag varit TS psykolog hade jag också snabbt börjat observera att här ligger det något som skaver.

Någon slags Freudiansk terapi som cirkulerar runt någon febrig fascination för sex förekommer liksom inte inom modern seriös psykologi. Prat om sex eller onanivanor är inget som psykologer ens närmar sig om inte patienten själv uppenbart börjar prata om det. Och om patienten pratar om det finns det ju uppenbarligen något där.
Citera
2025-10-23, 17:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Jag har också några sådana tveksamma, en 14 åring sög av mig när jag var 8. En kvinna ehhh kanske runt 40 var den första att visa mig allt och då var jag kanske 10 och när jag var 16 låg jag med en 52 åring.

Trauma eller runkminnen? Runkminnen så klart! Däremot om något av detta hade hänt typ mina barn ja då hade jag blivit mordisk. Så det är ju komplext. Har det påverkat mig? Säkert, jag tröttnade på både sex och kvinnor väldigt tidigt.

Varför skall jag se mig som ett offer? Hon som sög av mig tex trakasserade jag sedan en hel sommar för att hon skulle göra det så ofta som möjligt så hon fick ju sitt straff på något sätt där. Hon var en granne och jag grät när dom flyttade sen efter sommaren och det var inte trauma tårar.

Visst är det woke-trms ts och jag skulle ha otroligt svårt för att ta en psykolog på allvar med, dom är liksom fostrade och utbildade i offerskap.
Citera
2025-10-23, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
De flesta är tillräckligt könsmogna i alla fall för att skinna järnet och tänka på kvinnor/flickor i sin omgivningen. Nej, är nog mer frustrerande att vara 13 och inte få göka, än att vara 13 och få det.
Jo men 160 cm, knappt i målbrottet, ingen skäggväxt osv… Inga muskler
Citera
2025-10-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Precis! Hur kan man ens antyda att detta skulle vara ett problem.

Jag tror hon jag pratar med brukar onanera efter jag har varit där. .

Du verkar ju ha problem bra att du har en psykolog, ja på män brukar det ofta bli stora problem med psyket när de har blivit sexuellt utnyttjade/ våldtagna!
Citera
2025-10-23, 19:36
Medlem
HBTKuks avatar
Klart det inte måste traumatisera dig. Antar attt det var en kvinna som sa så. Lever livet i svart och vitt utan tillstymmelse till nyanser.

Jag låg med äldre tjejer som ganska ung. Tyckte jag bara var fränt då.
Citera
2025-10-23, 19:56
Medlem
Merwinnas avatar
Det vet man ju själv om man är traumatiserad eller inte. Psykologer ska alltid ha det till att saker beror på "något annat", "något bakomliggande" - och då gärna något sexuellt - än just själva de konkreta problemen. Men om du inte känner dig traumatiserad så är du inte det, och det finns ingen anledning att börja rota i det där nu.

Däremot måste ju kvinnan ha haft något fel. När man är 22 tycker man normalt att 13-åringar är barn. Hon kanske var rädd för jämnåriga män av någon anledning? Kände sig tryggare med dig. Hur eller hur så var det hennes problem och inte ditt.
Citera
2025-10-23, 20:04
Medlem
När man är 13 år så är man ett barn och man är verkligen inte utvecklad. Kan man ens få utlösning! En vuxen människa ville ha sex med ett barn. det är verkligen inte normalt. varför sa du inte till dina föräldrar?
Citera
2025-10-23, 20:08
Medlem
BalduinGrollers avatar
Om din arbetsgivare skickar dig till en psykolog är nog inte en befordran på tapeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in