Citat:
Ursprungligen postat av
BarbieBuilder
Hallå gott folk!
Jag tänkte kolla om det finns fler här som gillar bimbofiering!?
Jag har sen många år tillbaka älskat nästan varje del av bimbofiering. Allt från slutresultaten till själva resan dit.
Jag är väldigt glad att en "stor" del av den kvinnliga befolkningen ändå håller på att bli mer öppna och accepterande inför just detta, men tråkigt nog tycker jag att det finns mycket stigma kvar. Jätte tråkigt, men är helt säker på att detta kommer gå över om 10-15 år eller något.
Tycker det är jättekul att se att tjejerna ändå vill lägga ner så mycket tid och pengar med för den delen för att bli den "bästa versionen av sig själva" enligt hur dom själv tänker då såklart.
Vad tycker ni? Berätta gärna! Och skriv gärna om ni bara allmänt älskar bimbos. Alltid kul att hitta andra som tycker likadant!
Om vi med bimbo menar, blonderat hår, silikonbröst, botox, läppförstoring, smink och tighta små outfits så är det något jag definitivt går i gång på. Inte giftas material men har gärna kul med den typen av brudar. Champagne, fest och sex med dessa är ju en härlig upplevelse. I lagom dos. Varje dag skulle vara uttråkande och ytligt.