Citat:
Ursprungligen postat av
Snickartasken
Jag hängde med en bimbo till och från mellan mina seriösa relationer. Det var trevliga och porriga stunder. Men ingen jag ville vara med några längre perioder. Det var bara för sex och fest. Hon ville dock mera. Men det känns helfel att göra seriösa saker med en bimbo.
Vad roligt! Kul att du ändå fått ha en trevlig stund med henne

hur kommer det sig att du kände att du inte ville ha henne för mer än just sex och fest? Har själv dejtat och haft förhållanden med flera bimbos. Har alltid tyckt att dom förhållandena egentligen var några av dom bästa jag haft men ack så har inte dom förhållandena klarat sig. Sen har ju inga ah mina andra gjort det heller så tänker att det är väl bara så det är ibland och jag lägger ju ingen vikt alls vid att det tog slut för att dom va bimbos.
Jag förstår vad folk menar när dom tänker att man har dom för fest, men om man hittar en som är lite äldre kanske som har växt ur den perioden i livet så är dom mycket trevliga. Den ena tjejen var jag till och med sambo med i 3 år, och hon hatade att sticka ut och festa. Hon hade 2 nära vänner som hon umgicks med men det var inte jätte ofta, nån gång i månaden sågs dom, men hade chatgrupper och pratade i telen regelbundet. Det var vääääldigt sällan dom stack ut för att festa och det va oftast något i stil med en födelsedag eller något. Annars ville hon bara va hemma, mysa, laga mat, och så älskade hon att göra sig i ordning och ta bilder på sig själv osv. Hon älskade att shoppa men hon använde ju typ bokstavligen bara dom sakerna i sängen 🤣 så som jag sa, en mycket trevlig tjej.
Men ja varför vill du inte ha dom i något seriöst förhållande? Nyfiken!