• 5
  • 6
2025-10-31, 17:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Du har nog missförstått begreppet lite....

Nej. Försök ha en poäng.
Citera
2025-10-31, 17:16
Medlem
Ser jag till mitt eget förhållande så veckopendlade jag p.g.a. studier under dom första åren, och numera arbetar sambon mycket utomlands. Så egentid har aldrig varit några problem, och då vill man snarare ta tillvara på tiden tillsammans. Vill man gå undan så är det dock inga problem då vi bor i hus. Kontoret är något utav en man cave med datorer, verktyg m.m. Kan inte påstå att jag som kvinnan i förhållandet har något särskilt rum, då jag gör allt från att lösa korsord till att snickra på möbler.
Citera
2025-10-31, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej. Försök ha en poäng.

En "mancave" är ett rum/garage/motsvarande som man skapar helt åt sig själv utan att ta hänsyn till någon annans önskemål. Det är alltså något man tar sig, inte blir tilldelad.

Du kanske gör så med hela huset, men det säger ju lite om hur roligt det är att leva med dig ..

Är för övrigt oerhört opraktiskt med sportbil, hojar, svets, bänkslip, verktygsvagn, hydeaullyft mm inne i huset.
Citera
2025-10-31, 17:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
En "mancave" är ett rum/garage/motsvarande som man skapar helt åt sig själv utan att ta hänsyn till någon annans önskemål. Det är alltså något man tar sig, inte blir tilldelad.

Du kanske gör så med hela huset, men det säger ju lite om hur roligt det är att leva med dig ..

Är för övrigt oerhört opraktiskt med sportbil, hojar, svets, bänkslip, verktygsvagn, hydeaullyft mm inne i huset.

Är det vad din fru sa åt dig att skriva?

Fast jag skrev ju en studio så nu är du ju faktiskt bara obstinat. Det innefattar liksom allt som är bullrigt. Inte liksom "KÄFTEN KVINNA JAG SKALL KÖRA MIN MOTOTCYKEL I KÖKET NU!!!!!!!".
Citera
2025-10-31, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Är det vad din fru sa åt dig att skriva?

Fast jag skrev ju en studio så nu är du ju faktiskt bara obstinat. Det innefattar liksom allt som är bullrigt. Inte liksom "KÄFTEN KVINNA JAG SKALL KÖRA MIN MOTOTCYKEL I KÖKET NU!!!!!!!".

Du skriver väldigt obegripligt, men som vanligt är det folk som skriver med din ton de som är allra hårdast hållna hemma som har ett behov av att hävda sig på det enda stället de kan; på anonyma forum, hukande över mobilen inne på skithuset så inte frugan kommer på er...

Lycka till!
Citera
2025-10-31, 17:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du skriver väldigt obegripligt, men som vanligt är det folk som skriver med din ton de som är allra hårdast hållna hemma som har ett behov av att hävda sig på det enda stället de kan; på anonyma forum, hukande över mobilen inne på skithuset så inte frugan kommer på er...

Lycka till!

Nej detta är ett you problem eftersom du inte läste tråden, jag skrev tidigare att det givetvis är coolt om mannen har en studio eller liknande och därmed vill vara ensam eftersom han väsnas så dina poster till mig blir rätt korkade, fattar du nu eller?

Din teori är dessutom 0 av 5. Ingen har beskrivit mig som hårt hållen någonsin, inte ens min morsa.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in