2025-10-23, 20:04
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Hej! Vilken kondom är bäst/skönast om killen har 20+ cm och rätt grov ? Är thin eller profil bäst eller ska man köpa grande istället ? Vet att det såklart inte är lika skönt med kondom men det är så illa tvunget just nu innan jag börjar med minipiller vågar inte ha helt oskyddat sex för jag vet inte ens när eller om jag har ägglossning pga av min pcos sen är det idiotiskt iaf att ha oskyddat sex pga av risker för könssjukdomar, har ingen lust att bli oplanerat gravid just nu vet inte om jag skulle behålla eller inte heller om jag skulle bli gravid.
Är den så stor och grov kör du på en ordentlig kondom. Köp grande och minst XXL. Se till att spela säkert här
Citera
2025-10-24, 00:11
Medlem
Torrbollsfittas avatar
Citat:
Ja sa bara att jag tror att han skulle bli en bra pappa jag har inga planer just nu på att bli gravid varken med han eller nån annan man. Haha jo jag känner honom och har gjort i flera år och vi har gemensamma bekanta. Det kanske vi gör snart också 😏☺️. Ditt användarnamn var ju väldigt passande förresten du verkar vara en riktigt torr tjej
Så ni har träffats IRL?
Citera
2025-10-24, 00:11
Citat:
Ursprungligen postat av Torrbollsfitta
Så ni har träffats IRL?

Ja
Citera
2025-10-24, 00:13
Medlem
Torrbollsfittas avatar
Citat:
Ja
Bra, det låter lite tryggare. Har ni kommit överens om vilken kondom ni ska använda?
Citera
2025-10-24, 00:36
Citat:
Bra, det låter lite tryggare. Har ni kommit överens om vilken kondom ni ska använda?

Nej han vill helst inte använda kondom och jag förstår honom det är väl inte så roligt för killar att använda kondom och jag gillar det inte heller men det får nog bli thin eller grande
Citera
2025-10-24, 00:37
Medlem
Torrbollsfittas avatar
Citat:
Nej han vill helst inte använda kondom och jag förstår honom det är väl inte så roligt för killar att använda kondom och jag gillar det inte heller men det får nog bli thin eller grande
Åter igen. En kille som inte vill använda kondom för att det "inte är lika skönt" är inget att ha. Avbrutet samlag är INTE ett fungerande preventivmedel.

Du borde läsa på lite om red flags.
Citera
2025-10-24, 00:41
Citat:
Åter igen. En kille som inte vill använda kondom för att det "inte är lika skönt" är inget att ha. Avbrutet samlag är INTE ett fungerande preventivmedel.

Du borde läsa på lite om red flags.

Ja annars får jag väl säga att det blir inget penetrerade sex annars innan jag börjar med minipiller då får det isåfall bara bli oralsex och smeksex om han vägrar använda kondom innan jag börjar med minipiller har funderat på att kanske börja med spiral annars men har hört att man kan blöda mer av den och det har jag ingen lust med och sen har jag hört att killen kan känna av spiralen när man har sex men jag vet inte ppiller får jag tyvärr inte äta för det fanns risk för blodpropp sa min läkare
Citera
2025-10-24, 00:44
Medlem
Torrbollsfittas avatar
Citat:
Ja annars får jag väl säga att det blir inget penetrerade sex annars innan jag börjar med minipiller då får det isåfall bara bli oralsex och smeksex om han vägrar använda kondom innan jag börjar med minipiller har funderat på att kanske börja med spiral annars men har hört att man kan blöda mer av den och det har jag ingen lust med och sen har jag hört att killen kan känna av spiralen när man har sex men jag vet inte ppiller får jag tyvärr inte äta för det fanns risk för blodpropp sa min läkare
Rekommenderar verkligen inte att du sätter in en p-stav eller spiral på grund av en kille du kanske nån gång kommer ha sex med. Det lämpar sig bäst för långvariga förhållanden.

Graviditet är inte den enda risken med oskyddat sex. Kondom är det enda som skyddar mot både graviditet och könssjukdomar. Att suga av någon utan kondom är inte heller riskfritt.
Citera
2025-10-24, 00:48
Citat:
Rekommenderar verkligen inte att du sätter in en p-stav eller spiral på grund av en kille du kanske nån gång kommer ha sex med. Det lämpar sig bäst för långvariga förhållanden.

Graviditet är inte den enda risken med oskyddat sex. Kondom är det enda som skyddar mot både graviditet och könssjukdomar. Att suga av någon utan kondom är inte heller riskfritt.

Nej tänkte inte börja med minipiller eller spiral pga av en kille heller dels vill jag börja med det för att få ordning på min pcos och sen för att ha det som preventivmedel . Ja det vet jag ☺️
Citera
2025-10-24, 00:50
Medlem
Torrbollsfittas avatar
Citat:
Nej tänkte inte börja med minipiller eller spiral pga av en kille heller dels vill jag börja med det för att få ordning på min pcos och sen för att ha det som preventivmedel . Ja det vet jag ☺️
Du vet det men överväger ändå att antingen köra avbrutet eller bara ha oralsex med honom? Lycka till 👍
Citera
2025-10-24, 01:13
Citat:
Du vet det men överväger ändå att antingen köra avbrutet eller bara ha oralsex med honom? Lycka till 👍

Ja just nu iaf eller då får han lov att ha kondom ett tag eller så blir det väl inget sex men inget sex är nog inget alternativ för både han och jag är för kåta och har längtat länge efter varandra
Citera
2025-10-24, 01:39
Medlem
daf66s avatar
Grande xl ... aldrig reflekterat över det, men dag och natt med rätt kådis. Speciellt bra när kvinnan som jag upptäckte det med var bindgalen på att få ett barn. Det blev inget barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in