Citat:
Ursprungligen postat av
Afro-Greger
Ja precis som alla mångkulturalister utgår du enbart från dig själv och vad som är bekvämast för just dig. Det finns mängder med människor som drabbats negativt men dessa skiter du såklart i. Ingenting nytt under solen. Jag känner till din sort.
Så du tycker att oskyldiga ska straffas för att andra begår brott…? Är det sunt menar du…?
Ok, du kör lagligt och så dimper det ner 5000kr i böter för att nån annan kört för fort. Det är helt ok enligt dig…?
Eller, nån blir knivad på stan och du som satt hemma. Soffan och pillade dig i naveln framför sporten på TV, får 1 års fängelse. Det är ok enligt dig…?
På vilket sätt skulle jag bara tänka på mig själv, och varför skulle jag skita i andra människor som drabbas av brott, bara för att jag säger att oskyldiga inte ska straffas för vad andra gör, utan de som faktiskt begår brotten ska straffas för detta.
Det du påstår skulle kunna stämma om jag struntade i att folk drabbas av brott, men det gör jag inte.
Begår man brott så ska man straffas för det, oavsett religion hudfärg eller annat