Citat:
Ursprungligen postat av
Participantly
Jag vet att du inte är så dum som du försöker verka. Jag pratar om svenska traditioner. Dessa traditioner innebär att man stöder nazistiska regimer. Svenskarna skulle suga vem som helst kuk för att försöka försvaga Ryssland.
Men Sverige kommer aldrig att gå i krig mot Ryssland. Varför? Svaret är uppenbart – de är kuksugare.
Jag varken är dum eller försöker verka dum. Jag är förmodligen den smartaste användaren på Flashback.
Sverige har inte som tradition att stödja "nazistiska regimer". Återigen vad sedan länge döda Socialdemokrater gjorde i en tid innan vår tid kan du väl inte mena är intressant? Då kan vi lika gärna dra upp vad vikingarna gjorde också antar jag?
Ditt intresse för kuksugning är svår att begripa varför du tar upp i den här tråden. Håll det gärna för dig själv så slipper vi läsa om det. Ta det med dina pojkvänner.
Sverige kommer förmodligen snart att automatiskt vara i krig med Ryzzland. Det är den vägen massmördaren och diktatorn Putin verkar vilja dra det. Vilket skulle passa in i det han talat om senaste 20 åren.