2025-10-22, 22:35
Medlem
NoTruces avatar
Nu har ju typ alla i elvan gjort mål utom Isak.

Jag vill inte killen något illa, men jag hoppas han har ett och annat att tänka på, om vi snackar karma.
2025-10-22, 22:41
Medlem
Helvete vad kassa Tottenham är! Bergvall bjöd på gott om chanser åt fel håll. Isak verkar iskall. Hur skötte sig Hugo Larsson?
2025-10-22, 22:48
Medlem
Beaver14s avatar
Ajax har ingen bra CL-turnering
2025-10-22, 22:49
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Helvete vad kassa Tottenham är! Bergvall bjöd på gott om chanser åt fel håll. Isak verkar iskall. Hur skötte sig Hugo Larsson?

Svag, liksom hela Eintracht iofs. Men lade märke till några taffliga agerande innan tyskarna kollapsade helt. Han har ingenting i en svensk startelva att göra.
2025-10-23, 02:17
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer

Hobbyblatten (syftar på Hugo inte Bergvall denna gången) var osynlig och kass idag. Till skillnad från kotlettfrillan Bergvall som jag än så länge inte har mycket för så gillar jag Hugo. Det ska sägas att hela Frankfurt var oerhört svaga sen det blev 1-1 och imo tillhör ändå Hugo topp 3 sämst på plan, Isak var ännu sämre.
2025-10-23, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Lätt att vara efterklok dock. Alldeles för tidigt att utvärdera förstås men känns nog jävla snopet för honom nu.

Sen är det såklart så att om Liverpool vinner ligan/CL så kvittar det egentligen. Han blir inte persona non grata bara för att han gör en halvdålig säsong (om det nu blir så).

Men med tanke på summan han kostade och hur bra han var i Newcastle så räcker det inte med att bara vara med i en trupp som vinner CL. Han ska vara bidragande faktorn. I dagsläget är han långt ifrån och bör inte vara förstavalet.
2025-10-23, 09:23
Medlem
Isak kommer bli bänkad snart.
2025-10-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Isak ut efter 45. Vilket misslyckande den här flytten har varit hittills. Tidigt på säsongen än men jisses.
Han får sin vändning mot Real Madrid.
2025-10-23, 15:37
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Wirtz med två ass, det behöver hans självförtroende

Han har fått mer kritik än vad han förtjänar kan jag tycka, väldigt många spelare som haft svårt med flytten från Bundesliga till PL. Och han har väl satt upp enbart Salah för ett par lägen, så borde ha några assist mer. Kanske skönt för honom att fokuset istället också hamnat på Isak. 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in