• 2
  • 3
2025-10-21, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Sitter och skiter ut kvällens KFC och så dyker detta upp. Annika Strandhäll uppmanar palestinamobben att återuppta sitt ordningsstörande beteende på svenska gator då Israel anfallit Hamas efter att terroristorganisationen dödat två israeler.

Det som ska diskuteras är följande:
- Är det lämpligt att en riksdagsledamot, trots att det är Hamas som gång på gång visat sig vara ointresserat av fred och skjuter sina egna civila, uppmanar till mer hat och hot mot folkvalda samt judar?
- Snedvrider Annika Strandhäll medvetet verkligheten för att hon vet att det går hem hos hennes väljare eller varför är hon så oärlig?
- Vad har Annika Strandhäll för IQ?

134 har hon. Du vet, det var höga intagingskrav i slutet på åttiotalet på frisör linjen
Citera
2025-10-23, 15:12
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Det är motbjudande att en politiker förespråkar civil olydnad, och att hon vurmar för terrorister!
IQ fiskmås
Inte den skarpaste i lådan.

Tycker också det är riktigt vidrigt!
Citera
2025-10-23, 15:14
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Annika Strandhäll är inte någon politiker längre och har samma yttrandefrihet som du! Ingen bryr sig om vad hon säger!

Va? Har inte sagt att hon inte har nån rätt att yttra sig för det tycker jag hon ska ha precis som alla andra. Det jag ifrågasätter är lämpligheten i att uppmuntra protester som stör samhället och gång på gång romantiserar terror, särskilt när denna uppmuntran sker mot bakgrund av lying by omission.
Citera
2025-10-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnStorTjorre
Är den här tråden om Hamas och Israel eller handlar tråden om Annika Strandhäll?

Jag ser inte vad det är du vill komma till

Att Strandhäll är en idiot!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här