Citat:
Ursprungligen postat av
Aionbkon5677
Hej , vad står de på mejlet ?
Ny licens - ny välkomstbonus
Hej xxxxxxx,
Den 23 oktober får Unibet en ny spellicens.
Så här fungerar det:
1. Ditt nuvarande Unibet-konto (under Spooniker Ltd) kommer att stängas permanent den 23 oktober.
2. Samma dag öppnar Unibet på nytt under en ny licens. Du kommer då att kunna registrera ett nytt konto och hämta din välkomstbonus.
LÄS MER HÄR
Vanliga frågor & svar
Vad händer med mitt saldo?
När kontona stängs kommer vi att betala ut saldon över 10 kronor, där det är möjligt. Se därför till att du har uppdaterad betalningsinformation innan den 23 oktober. Saldo understigande 10 kr återbetalas om så efterfrågas. Vid frågor, kontakta oss via unibet@spoonikerltd.se.
Vad händer med mina pågående spel?
Om du har aktiva spel, gå in på Mina Spel och avgör om du vill casha ut innan klockan 23:00 den 21 oktober. Eventuella spel som avslutas/rättas efter den 23 oktober kommer att hanteras automatiskt enligt våra regler.
Behöver du hjälp?
Mer information finns på vår FAQ-sida eller genom att kontakta kundservice fram till den 22 oktober. Från och med den 23 oktober hänvisar vi till att mejla unibet@spoonikerltd.se.
Vänliga hälsningar,
Unibet
LÄS MER HÄR
Spela Ansvarsfullt
Användbara verktyg för ansvarsfullt spelande: Stödlinjen.se och Spelpaus.se
Det är alltid en bra idé att känna till och hålla reda på de egna spelvanorna. Vi på Unibet strävar efter att erbjuda dig en trygg och säker upplevelse där du känner att du för det stöd du behöver i ditt spelande. Besök vår sida för ansvarsfullt spelande eller kontakta kundservice för mer information.
Copyright 1997-2025, Unibet. Alla rättigheter reserverade. "Unibet" är ett registrerat varumärke. Unibet har inget samarbete med och är heller inte på något sätt anslutna till de lag, arrangörer eller spelare som förekommer på hemsidan.
UserID: xxxxxx
Säga upp prenumeration