Citat:
Ursprungligen postat av
Noseone
Kan inte säga att jag är ful alls. Välbetalt jobb har jag oxå.
I din värld är jag säkert att betecknas som rasist.
Kom ut ur din bubbla så kommer du upptäcka att vanliga människor vill att Sverige skall bestå av svenskar.
Då är du ett undantag och sådana finns det, men rent generellt brukar mindre attraktiva och mindre lyckade individer lockas till sådana hatiska extremistiska ideologier, det är lättare att skylla allt på någon annan än att ta ansvar själv. Även väldigt ensamma människor brukar lockas till sådan miljö då man får nya kompanjoner där (synd att det är så pass destruktiva människor dock).
Ens inre brukar oftast färga ens yttre också, är man en fascist/nazist som ser upp till våld, förtryck, mobbing, orättvisor och dylikt så brukar man se fulare ut rent generellt.
Majoriteten svenskar är inte rasister eller nazister som anser att man bör misshandla och förtrycka folk som råkade inte vara etniska svenskar. Många invandrare har inte ens valt att bo i Sverige utan det var utomstående faktorer som gjort att man är bosatt här.
Majoriteten svenskar vill ha stabilitet i landet, således har man ingenting emot skötsamma invandrare (och man är emot extremister vare sig det är höger eller vänsterextremister), så nej, du är helt ute och cyklar - inse att du är en obetydlig minoritet som majoriteten svenskar är emot. T.o.m. SD är emot dig nuförtiden.

nazisterna platsar bara i afs och nmr numera.
Nazister är stora töntar som trycker ner andra för att försöka lyfta sig själv då man är misslyckad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vikingen1001
Vi rasister är dom vackraste Svenskarna. Vi vill inte förfula vårt folk med dålig gener som du din apa, med IQ som en chimpans.
Skulle säga tvärtom, ni försöker göra om ett vackert folkslag(svenskar som är öppensinnade, vänliga och moderna) till något fult och töntigt såsom nazism och riktig rasism är.
Folk som skriver som dig kan verkligen inte ha högt iq eller eq för den delen. Har man lågt eq så kan man knappast använda sitt iq för fem öre.