• 1
  • 2
2025-10-19, 01:30
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Är du medveten om att Predator spelades av en svart kille i de två första filmerna, också?
Det är jag men dockan/dräkten var en utomjording. Man behöver inte min hjärna för att förstå skillnaden, men i alla fall halva iq-kvoten, men även det är svårt att tillgå här på idioternas paradis
Citera
2025-10-19, 03:02
Medlem
kalkryggars avatar
Det är inte ens samma typ av film som första. Den är svinbra och en av de bästa. Det här ser ut att vara skit. Tror inte ens jag kommer bry mig om att se den.
Citera
2025-10-19, 03:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
och den där senaste där de var i Afrika eller hur det, den var ju också okey. Men vad tror ni om denna nya, är det något att hoppas på?
WTF? Predator film i Afrika?
Citera
2025-10-19, 09:00
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Jag ledsen om jag gör dig besviken, men det har bekräftats att den här filmen ska ha PG-13-rating. PG-13 är den amerikanska motsvarigheten till Sveriges 11-årsgräns.

Man kan ju hoppas att det bara är pga. de töntiga amerikanska reglerna som fokuserar på sex, droger och våld mot människor (våld mot monster och aliens är PG-13...). Eller att det släpps en "unrated" internationell version när den går ut på blu-ray.
Citera
2025-10-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Råkade snubbla över att det ska komma en ny Predator-film senare i år.
Första filmen från 1987 anser jag fortfarande vara en av de bästa actionfilmer som någonsin gjorts, så Predator har en speciell plats i min filmvärld, även om efterföljarna och spin-offsen inte var lika speciella. Men Predator 2 tycker jag också är bra, och den där senaste där de var i Afrika eller hur det, den var ju också okey. Men vad tror ni om denna nya, är det något att hoppas på?

En trailer
https://www.youtube.com/watch?v=43R9l7EkJwE

Prey utspelar sig i norra Texas där indianstammen Comancherna hade sitt territorium!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in