2025-10-18, 11:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Nu framgår det ju inte vad jag kan se hur det gått till, kan ju också ha varit en överfallsvåldtäkt där de trängt sig in i hytten utan att hon interagerat med dem innan. Finns svenskar som gör sådant också tro det eller ej.
Finns björnar som dödar människor också.. fast vanligare att människor dödar björnar. Ja, är väl samma här, visst finns det säkert något fall med enbart vita gruppvåldtäktsmän..
Citera
2025-10-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
https://www.expressen.se/nyheter/kri...dsfarja-kkiep/

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...efter-valdtakt

Vad vets?
Inte kan det vara knivpekka som är i farten igen. Jag gissar på en Muhammedianer. De är opålitliga varelser. Speciellt när det gäller gruppvåldtäkter där de står för 95-96% av fallen.

Troligtvis är fylla involverat då det finns bra med sprit på finlandsfärjorna.
Citera
2025-10-18, 12:06
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
1. OM det hade varit en vit/svensk kvinna som följer med en svensk man, JA, men hur ofta är det som en svensk man begår gruppvåldtäkt på svensk kvinna med tre andra män?

2. Sannolikheten är ju större att dum vit svensk kvinna träffat på "spännande" babbe och sedan träffar resten av gänget och således har sig själv att skylla. Dum sossekärring träffar spännande neger och sedan går det som det går! Dra slutsatsen av dina egna val och skyll inte ifrån dig.

3. Nu vet jag INTE om det är invandrare från MENA eller deras etnicitet, däremot vet jag att statistiken för gruppvåldtäkter ÄR talande och att det som oftast rör sig om babbar från MENA. Prove me wrong!

Återigen, att gå med EN man när man druckit alkohol för lite kyssar är helt normalt. Jag antar att du har en moral beträffande kvinnor liknande de du föraktar. Varför skammar du offret? Känns det bättre?

Eller ännu värre: Ursäktar du förövarna?
Citera
2025-10-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Återigen, att gå med EN man när man druckit alkohol för lite kyssar är helt normalt. Jag antar att du har en moral beträffande kvinnor liknande de du föraktar. Varför skammar du offret? Känns det bättre?
Återigen, statistiken för vilka som begår gruppvåldtäkt ÄR talande och vet man om detta bör man på allvar fundera vilka man följer efter. Är man dum sossekossa och väljer att följa med en neger eller en babbe då bör man själv fundera på vilken självbevarelsedrift man har. Det är lite lagt kort ligger över det hela, fattar man dåliga beslut får man också ta konsekvenserna för det!
Citera
2025-10-18, 12:14
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Återigen, statistiken för vilka som begår gruppvåldtäkt ÄR talande och vet man om detta bör man på allvar fundera vilka man följer efter. Är man dum sossekossa och väljer att följa med en neger eller en babbe då bör man själv fundera på vilken självbevarelsedrift man har. Det är lite lagt kort ligger över det hela, fattar man dåliga beslut får man också ta konsekvenserna för det!

I förlängningen av ditt resonemang bör inte Polisen utreda och lagföra det brott det kan utgöra pga klandervärt beteende hos kvinnan . Det ligger snubblande nära ett samtycke menar du?

Anser du att unga män som råkar ut för våld och olyckor har visat på klandervärt beteende genom att vistas ute, köra bil, klättra osv?
Citera
2025-10-18, 12:16
Medlem
Merwinnas avatar
Det är ju inte svårt att räkna ut vilka dessa måste vara. D.v.s. män från Mellanöstern och/eller Afrika. De har lärt sig att det alltid finns vita kvinnor som blir apraka och inte kan ta vara på sig själva på finlandsbåtarna. Och hytterna så nära - det går så lätt där.

...och även detta att de inte fattar att de kommer att åka fast, att de sitter fast på båten och inte kan ta sig därifrån, utan snällt måste stanna tills den kommer i hamn - där polisen väntar. Detta brist på konsekvenstänk talar också för MENA. Kan inte vara några andra.

Citat:

Jag är frestad att hålla med, trots att det låter lite hårt.
Citera
2025-10-18, 12:17
Medlem
Citat:
I förlängningen av ditt resonemang bör inte Polisen utreda och lagföra det brott det kan utgöra pga klandervärt beteende hos kvinnan . Det ligger snubblande nära ett samtycke menar du?

Anser du att unga män som råkar ut för våld och olyckor har visat på klandervärt beteende genom att vistas ute, köra bil, klättra osv?
Brottet ska utredas, men det här hade lika gärna kunnat undvikas om sagda person inte hade följt med sagda etnicitet. Det är lite som att ge kvinnor rösträtt när man vet att de kommer att rösta på S, C, V och Mp med sagda konsekvenser. Dumma personer röstar dumt. Bevisa mig fel!

Nu har jag en förutfattad mening om vilka som har begått brottet OCH ja jag kan ha fel, men statistiken hitintills har inte visat så.
Citera
2025-10-18, 12:19
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Nu framgår det ju inte vad jag kan se hur det gått till, kan ju också ha varit en överfallsvåldtäkt där de trängt sig in i hytten utan att hon interagerat med dem innan. Finns svenskar som gör sådant också tro det eller ej.

Kan du länka till ett av dessa fall?
Citera
2025-10-18, 12:22
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Brottet ska utredas, men det här hade lika gärna kunnat undvikas om sagda person inte hade följt med sagda etnicitet. Det är lite som att ge kvinnor rösträtt när man vet att de kommer att rösta på S, C, V och Mp med sagda konsekvenser. Dumma personer röstar dumt. Bevisa mig fel!

Nu har jag en förutfattad mening om vilka som har begått brottet OCH ja jag kan ha fel, men statistiken hitintills har inte visat så.

Det är klart du inte har något fel. Det är bara LaraSoft som inte vill känna det ansvar som kommer med att faktiskt börja tänka vuxet..
Citera
2025-10-18, 12:24
Medlem
Larasofts avatar
Citat:

Ok, bortsett från detta eventuella brott som begåtts, så har du inga problem med att frånta samtliga kvinnor rösträtt pga. kriminella invandrares beteenden. Tala om förskjutning av skuld och generalisering. Dina åsikter, förutom att effekten måste ses som tveksam, är inte realiserbara. De leder bara till frustration hos dig, och hos mig.
Citera
2025-10-18, 12:26
Medlem
Citat:

Om en ung man frivilligt följer med MENA patrask in i en hytt så kan han klandras.
Citera
2025-10-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Kan du länka till ett av dessa fall?
Nej, men har en kompis som utsattes för något liknande. Länge sen. Svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in