Citat:
Ursprungligen postat av
Haze23
Min uppfattning om Bratt Feinsilber Harling är att de gör vad som helst för att kunna debitera, står valet mellan att vara en rättighetskämpe eller att kunna langa in en rejält saltad kostnadsräkning så vinner det senare intresset alltid.
Här går Bratt Feinsilber Harling steget längre än att bara acceptera ett välbetalt uppdrag vilket som helst. De agerar på uppdrag av en ansluten till den av EU terrorklassade organisationen The Base som av allt att döma har förberett ett stort terrordåd mot Eurovision i Rotterdam för att hota granskare av detta så att de avstår från att granska The Base, den anslutne mannen och den eventuella roll finansmannen
Mikael Holmberg haft. Den sistnämnde har vad jag förstår haft en terroristverkstad i källaren på sitt hus, vilket han ju iofs skulle kunna varit helt ovetande om men som väcker frågor om varför han inte hade bättre koll på detta.
Percy Bratt har enligt honom själv och vissa devota beundrare något slags förkämpe för rättvisa och rättigheter, vilket nu visar sig vara en falsk gloria. Visserligen bestämmer väl inte han helt över firman, men hans namn står på dörren och då är han så klart ansvarig för terroristsamröret och terroristhjälpen.
Percy Bratt:
https://www.advokaten.se/tidigare-nu...rkampe-prisas/
* Tyvärr lyckades jag klanta mig och kalla Percy Bratt för Peder Bratt tidigare