Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Ställde samma fråga i en tråd lite längre ner. Fick till svar att det bara är trådar som skapas av troll samt rent trams som bara försvinner utan att passera papperskorgen.
Nu var det ju inlägg det var frågan om och inte trådar.
Kan bara tala för mig själv och jag brukar för det mesta skriva ut i tråden om jag raderat OT.
Ibland glömmer man, det är mänskligt.
Trådar som är rena regelbrott raderas också, eftersom tråden då inte har något existensberättigande.
Självklart kan det kännas som en jobbig grej att trycka på användarnamnet, sedan trycka på skicka PM istället för att sitta och harva sönder en hel tråd med moderatorfrågor angående ett inläggs raderande.
Eller så är det en smidig och enkel lösning på ett av dagen I-Landsproblem, eller vad vet jag?
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Det är även min uppfattning, det finns moderatorer som raderar friskt och frekvent utan att på något sätt motivera det.
Ibland kan jag måste radera 50+ inlägg på en dag, ska jag verkligen sitta och brodera ihop en liten novell för varje gång någon går OT?
Sedan finns det ju värre avdelningar som raderar hur mycket som helst.
Isåfall blir det inte mycket tid kvar för modererande.
Sedan är väl om man skriver ut i tråden "Raderat OT *eller vad det nu kan vara*" en så väl god motivering som någon?