2026-06-18, 19:23
  #13
Medlem
Testade några fåtal gånger när jag var ung, nyfiken och tog mindre smarta beslut. Sket i det för rätt många år sedan då jag upplevde mer biverkningar och nackdelar än rus eller bra effekter. Inte värt det. Såg också andra råka illa ut p.g.a. giftet så därav insåg man att stimulanter var skit/inte värt det.

Naturliga nyttiga stimulanter, t.ex. en växtbaserad maoihämmare funkar väl(rhodiola t.ex.), mot t.ex. depression men är inget man använder i missbrukssyfte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in