Det som fick mig att börja var när jag var i 20 års åldern. Tyckte först att det inte var något speciellt alls, snarare tråkigt. Kan vara för att jag hade för stora förhoppningar på vad tjack var för något.
Testade på det ett par gånger igen och jag började faktiskt uppskatta det hela. Jag fick tag på både tjack och kokain och olika ADHD-mediciner och det fick mig att må bra. Fanns också en hel del CS att beställ på nätet, vilket jag så klart gjorde då. Jag gillade känslan jag fick efter att dra några linor. Och på kokain fick jag ett väldigt stort självförtroende och att jag blev pigg var inte heller någon nackdel. Jag blev social och kunde prata med folk och fä. Och det sexuella var inte heller helt fel, jag kunde ligga med en massa tjejer och mysa.
Men nu för tiden så ser jag bara negativt på CS. Visst kanske det vore kul att dra några linor och snacka skit med någon gammal kompis och ta några supar på det.
Men ta någon centralstimulantia själv skulle vara okej i någon minut, sedan skulle jag bli manisk och börja runka. Sedan får jag så ont i kropp och snopp efteråt och tycker faktiskt inte alls att det är värt det hela nu för tiden. Jag mår inte så bra över att ha varit vaken i flera dygn, det var ju inget problemen är jag var yngre, men idag skulle jag känna mig mer mer än mör efter att ha dyngnat.