• 4
  • 5
2025-10-19, 13:01
Avstängd
Joakim öhlund piteå

Bröderna Öhlund
Ja dessa jävla missfoster till människor har misshandlat och sexuellt ofredat unga människor i hela mitt liv. Från att jag var 15 till nu när jag är 40år.
Så fort jag ser någon av dom på ett uteställe vet jag att jag åker ut. Även om man är nykter.
Kan inte hålla mig från att påtala deras våldtäkter, misshandelsfall och inbrott 😂

Dom nitade väl en 13 åring som skulle åka karuseller på pdol nu i somras?

Dom kör på men tillslut får dom nog vad dom förtjänar. Hatade av alla från framgångsrika företagare till dömda mördare
Citera
2025-10-19, 13:39
Medlem
Men så vidrigt att kasta ur sig sådana saker.
Blir rent förbannad på människor som er. Håll er för fan till fakta. Personen som tråden startade om har jag ingen aning om det har hänt eller inte så det tänker jag inte ens kommentera.
Däremot allt svineri som ni sitter och kastar ur er om våldtäkter, kontrollbehov osv...så långt ifrån sanningen som det bara går.
Och ja,karma kommer alltid ikapp en.. gäller även er som sitter och hittar på och ljuger om folk.
Och ni behöver inte ens spekulera,ja,jag känner dom..väl.
Citera
2025-10-19, 16:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MmL09
Men så vidrigt att kasta ur sig sådana saker.
Blir rent förbannad på människor som er. Håll er för fan till fakta. Personen som tråden startade om har jag ingen aning om det har hänt eller inte så det tänker jag inte ens kommentera.
Däremot allt svineri som ni sitter och kastar ur er om våldtäkter, kontrollbehov osv...så långt ifrån sanningen som det bara går.
Och ja,karma kommer alltid ikapp en.. gäller även er som sitter och hittar på och ljuger om folk.
Och ni behöver inte ens spekulera,ja,jag känner dom..väl.

Varför försvarar du dessa idioter? Deras sviniga och olagliga beteende känner hela kommunen till.
Du verkar ju ändå vara en rimlig vakt
Citera
2025-10-19, 16:13
Medlem
För det första är jag inte vakt.
Jag försvarar det jag kan försvara.
Jag glorifiera ingenting men ser jag och läser något som är helt uppåt väggarna fel eller orätt då försvarar jag,oavsett vem det är.
Jag anser att man har kött på benen och bevis innan man kastar ur sig allvarliga saker såsom det nu skrevs i det här fallet,våldtäkt osv..det är fruktansvärt att bara kasta ur sig saker av just den anledningen att man avskyr någon.
Man har all rätt att ogilla vem man vill,men det är i min mening fruktansvärt att man väljer att skriva sådana saker.
Skulle personerna som skriver detta anse att detta är rätt beteende så får det stå för dom såklart.
Jag har mina egna åsikter och jag vet det jag vet. Därför kan jag försvara dom i det jag vill.
Och ja.. fortfarande jag är vän med dom.
Citera
2025-10-19, 16:16
Medlem
Citat:
För det första är jag inte vakt.
Jag försvarar det jag kan försvara.
Jag glorifiera ingenting men ser jag och läser något som är helt uppåt väggarna fel eller orätt då försvarar jag,oavsett vem det är.
Jag anser att man har kött på benen och bevis innan man kastar ur sig allvarliga saker såsom det nu skrevs i det här fallet,våldtäkt osv..det är fruktansvärt att bara kasta ur sig saker av just den anledningen att man avskyr någon.
Man har all rätt att ogilla vem man vill,men det är i min mening fruktansvärt att man väljer att skriva sådana saker.
Skulle personerna som skriver detta anse att detta är rätt beteende så får det stå för dom såklart.
Jag har mina egna åsikter och jag vet det jag vet. Därför kan jag försvara dom i det jag vill.
Och ja.. fortfarande jag är vän med dom.

Du får vara vän med dom det bryr jag mig inte om. Men det är flera personer som kan vittna om vilka svin de är tyvärr. Jag vet hur 2 av syskonskaran är och det är knappast något positivt. Men du kanske har en annan uppfattning om dom och det respekterar jag, men jag har inte någon positiv uppfattning tyvärr.
Citera
2025-10-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Du får vara vän med dom det bryr jag mig inte om. Men det är flera personer som kan vittna om vilka svin de är tyvärr. Jag vet hur 2 av syskonskaran är och det är knappast något positivt. Men du kanske har en annan uppfattning om dom och det respekterar jag, men jag har inte någon positiv uppfattning tyvärr.

Nej men det är okej, precis som jag skriver,man behöver inte tycka lika och man behöver absolut inte tycka om alla.
Det jag menade var som sagt bara att innan man kastar ur sig saker om tex våldtäkt så kanske man ska ha lite kött på benen eller bevis..för det är en väldigt allvarlig anklagelse som man inte ska ta lätt på. Och då tycker jag inte det är ok att kasta ur sig sådana saker.
Säg att dom är idioter osv..alla har rätt till sin åsikt.
Citera
2025-10-19, 16:21
Medlem
Citat:
Nej men det är okej, precis som jag skriver,man behöver inte tycka lika och man behöver absolut inte tycka om alla.
Det jag menade var som sagt bara att innan man kastar ur sig saker om tex våldtäkt så kanske man ska ha lite kött på benen eller bevis..för det är en väldigt allvarlig anklagelse som man inte ska ta lätt på. Och då tycker jag inte det är ok att kasta ur sig sådana saker.
Säg att dom är idioter osv..alla har rätt till sin åsikt.

Jag förstår dock så har jag aldrig nämnt något om någon våldtäkt.
Citera
2025-10-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Jag förstår dock så har jag aldrig nämnt något om någon våldtäkt.

Nej inte du,men det var ett inlägg tidigare.
Använde det bara för att påvisa vad jag menade
Citera
2025-10-20, 14:56
Medlem
Dessa bröder är maktmissbrukare till 100%. Inte förvånad att de väljer att arbeta inom psykiatrin för att kunna missbruka sin makt med att trycka ner redan svaga människor där också. I arbetet som ordningsvakt förnedrar de och trakasserar berusade eller knappt ens berusade människor. Förstör andras utekvällar för deras eget nöjes skull. Riktiga sadister som måste ha lidit mycket som barn när de älskar att se andra lida. Sitter sedan och skrattar tillsammans och förnedrar andra människor, ljuger och sprider falska rykten som skadar andra människor, kallar helt vanliga människor för missbrukare och kastar ut de för att vara jävliga bara. Inte konstigt att de inte klarade psyktestet för att ta sig in på polishögskolan pga deras ostabila psyke. De fick nöja sig med att gå en 8 dagars utbildning till ordningsvakt. Sjukt hur de ens kan få fortsätta efter alla tjänstefel dom begått under alla dessa år.
Citera
2025-10-22, 18:41
Medlem
Är väl för att J*cke är kompis med i princip alla poliser i stan. Han umgås ju med flertalet av dom privat, bor ju också två ett stenkast från han.
Och hur kunde annars händelsen på PDOL läggas och tystas ner
Annat att någon känner rätta poliserna.
j*ocke har ju också via kontakter ensamrätt på Vakter på området PDOL…
Citera
2025-10-23, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitea99
Är väl för att J*cke är kompis med i princip alla poliser i stan. Han umgås ju med flertalet av dom privat, bor ju också två ett stenkast från han.
Och hur kunde annars händelsen på PDOL läggas och tystas ner
Annat att någon känner rätta poliserna.
j*ocke har ju också via kontakter ensamrätt på Vakter på området PDOL…
Men stopp nu....här uttrycks det otroligt otrevliga grejer och jag kommenterar inte det mer än så, då jag inte känner dessa "bröder".
MEN, när ett företag får ett uppdrag så sker det genom upphandling! Inte f-n får ett vaktbolag uppdrag pga kontakter. Det måste väl ändå alla förstå! Även om nu de flesta i tråden tillskriver "bröderna" en hel del otrevligheter och makt?! så verkar ju alla ha missat lagen om offentlig upphandling. Om händelsen på PDOL var den förra sommaren, så utreddes det av Skellefteåpolisen för att inte jäv skulle kunna förekomma, stod en del om det i PT.
P.S. inga fuppar och inga domar finns för de otrevligheter ni gastar om, dock finns EN dom gällande trafikbrott
Senast redigerad av Nynne 2025-10-23 kl. 17:50.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in