2025-10-11, 21:22
Medlem
Vill bara tillägga att denna personen inte jobbade på slutenvården i Piteå utan på MAE, Alltså i öppenvård. Som tur är så finns ingen från gamla MAE kvar inom psykiatri vården.
Citera
2025-10-11, 23:02
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregour08
Hade lätt anmält om jag visste mer, kanske vet någon mer än jag? Jag tänker ju inte name-droppa dem det kommer ifrån men varför skulle de hitta på det och rikta det mot honom om han stod utan skuld till anklagelserna? Varför fick han sparken om inget hände?

Så istället startar du en tråd på Sveriges största forum utan bevis? Känner du offren från när du själv var inlagd eller?
Citera
2025-10-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monimoni82
Vill bara tillägga att denna personen inte jobbade på slutenvården i Piteå utan på MAE, Alltså i öppenvård. Som tur är så finns ingen från gamla MAE kvar inom psykiatri vården.

Det är ju tur det, att ingen är kvar men jag tror inte att avdelningen spelar någon roll för de som utsattes? Det är ju fortfarande en ansvarig/vårdande personal från psykiatrin i Piteå det handlar om och jag vill inte ens tänka på hur många fler det skulle kunna vara än de 3 personerna jag känner till. Har han jobbat inom rättspsykiatrin, polis eller som väktare lär han ju ha varit svinig där också.

Någon som vet vad fanskapet gör idag om han inte är kvar inom vården?
Citera
2025-10-12, 01:13
Medlem
Jobbar som arbetsledare på Ekspjut bygg i Piteå
Citera
2025-10-14, 04:40
Medlem
Aragonis avatar
Varför är jag inte förvånad att denna man uppmärksammas? Både han och hans brorsa är kända ordningsvakter, och dom är ena riktiga as.
Citera
2025-10-14, 10:11
Medlem
Det är inte första gången han är i blåsväder.
Ökänd ordningsvakt som tillsammans med sin bror pucklat på ett gäng fyllon på nattklubb.

Körde även rattfull ifjol och blev dömd för det.
Urklipp från Piteå-tidningen 2025-01-22
"En man i 50-årsåldern försökte ta sig in hos sitt ex. En polispatrull skickades till platsen, men han hann köra därifrån. Mannens vingliga bilfärd uppmärksammades dock och polisen kunde stoppa honom en bit därifrån. Nu döms han för grovt rattfylleri."
Citera
2025-10-14, 16:13
Medlem
Vad blev det för dom? Menar grovt rattfylleri, han är väl också jägare, Så bör väl finnas vapen med i bilden
Och om han trakasserat patienter så bör det väl ändå finnas någon anmälan från det.
Sen även jobba som ordningsvakt, låter ju inte lämpligt.
Citera
2025-10-14, 20:16
Medlem
Villkorlig och samhällstjänst. Farbror blå har plockat hans vapen
Citera
2025-10-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragoni
Varför är jag inte förvånad att denna man uppmärksammas? Både han och hans brorsa är kända ordningsvakter, och dom är ena riktiga as.

Är hans brosa J*akim *hlund?
Citera
2025-10-15, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Är hans brosa J*akim *hlund?

Är det Öhlunds-bröderna som jobbade på Norrvakt (eller vad det var?)

Killen i artikeln här? https://www.norrbotten.se/sv/region-...-i-norrbotten/
Citera
2025-10-15, 20:40
Medlem
Jo det är han i artikeln.
Och hans bröder är: Jo*kim, Nickl*s och M*rcus. *=a
Och dom jobbar år vaktbolaget som Jo*kim driver Acutum Ab. Har bland annat Olearys i Piteå, PDOL och hotellet i Hemavan som objekt.
Ställen som är kända för att ha våldsamma vakter.
Citera
2025-10-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitea99
Jo det är han i artikeln.
Och hans bröder är: Jo*kim, Nickl*s och M*rcus. *=a
Och dom jobbar år vaktbolaget som Jo*kim driver Acutum Ab. Har bland annat Olearys i Piteå, PDOL och hotellet i Hemavan som objekt.
Ställen som är kända för att ha våldsamma vakter.

Jag har jobbat med jo*kims sambo så vet vem han är och han är rasist, homofob, ser ner på personer med funktionsnedsättning och när jag jobbade med hans sambo så var det anställda där som var både lesbiskt, bisexuell och de som hade funktionshinder och Jo*kim kallade de med funktionshinder för "muppar" och att tyckte gamla chefen skulle avskeda de som var lesbiska och bisexuella eftersom han inte tycker dom ska ha samma rättigheter som heterosexuella personer. Han är ett riktigt jävla svin och grymt otrevlig. Min bror har jobbat som vakt med honom på PDOL och det enda Jo*kim ville göra var att spöa folk och kasta ut folk som var berusade. M*rcus är också ett svin jag gick på samma skola som honom och han var en mobbare redan i högstadiet. Så nä har inte till övers från någon från den familjen överhuvudtaget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in