Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-10-11, 22:23
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Blir ju lite konstigt när kvinnor och barn inte vill bli skyddade mot personer i smink och glittriga kläder som läser sagor.
Inte alls. I uppgiften ingår att skydda kvinnor och barn från dom själva. Tex barns naturliga fallenhet åt mobbing. Kvinnors känsloutbrott.

Men jag fattar. Det är inget vi pratar om.
Citera
2025-10-11, 22:33
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
"Vetenskapliga litteraturen"?
Nej, det är precis tvärtom.

Folk med SD-sympatiserande personligheter anklagar de flesta minoriteter för diverse hemskheter, helt grundlöst. Homosexuella, transsexuella osv har en kolossalt låg förekomst i fall med sexuella intressen för barn.

De som har intresse för sexuellt intresse för barn är brutalt överrepresenterade i de som SD och höger-nationalistiska sfären betecknar som "önskvärda", nämligen vita män i ung- och medelålder.
Rena påhitt. Vi har tidigare diskuterat saken här med länkar. *Orkar inte diskutera med någon som lever i en fantasivärld. Mellan "asexualitet" och vänsteråsikter.
Citera
2025-10-11, 22:55
Medlem
AndersPersson99s avatar
Vi dömer politiker och förbjuder yttrandefrihet för transvestiternas skull och deras rätt till svenska barn.
Citera
2025-10-12, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Rena påhitt. Vi har tidigare diskuterat saken här med länkar. *Orkar inte diskutera med någon som lever i en fantasivärld. Mellan "asexualitet" och vänsteråsikter.
Nope, kliniskt faktabaserat.

Men 1 liten diskussion med några få "länkar", i 1 diskussionstråd, på just Flashback, räcker nog för vissa, för att uppfattas som 'verkligheten'. Har aldrig varit problem att slå hål på.
Citera
2025-10-12, 18:46
Medlem
Citat:
Inte alls. I uppgiften ingår att skydda kvinnor och barn från dom själva. Tex barns naturliga fallenhet åt mobbing. Kvinnors känsloutbrott.

Men jag fattar. Det är inget vi pratar om.
En mycket bra anledning att hålla sig borta från män. Jag behöver ingen som skyddar mig från mig själv och tror få kvinnor känner annorlunda.
Citera
2025-10-13, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Verkar vara fatwa 3952.

https://www-islamweb-net.translate.g...v&_x_tr_pto=rq

Fast det där har inget med Koranen att göra? Det hoppas jag att du förstår?
Bruka du hänvisa till Mormons bok när du diskuterar kristendom?

Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Ingen lurar på barn heterosexualitet eftersom ingen heterosexuell läser sagor pga att de är heterosexuella. När drag queens läser sagor så är deras sexualitet anledningen till att de gör det.

Heterosexualitet är något normalt dessutom, till skillnad från drag queens som är en sexuell fetisch där man klär sig onormalt. Vi ska ha normala välanpassade människor omkring våra barn, ej onormala.

Du vet uppenbarligen inte skillnaden på transvestism och på drag.
Dragen har sin rötter i antiken. Du är medveten att under Shakespeares tid så var ALLA skådespelare män. Så man var liksom lite tvungen att ha draqueens på scen.
För övrigt handlar transvestism om könsuttryck och inte en sexuell läggning och det klassas inte ens som en fetisch per se, det är man njuter sexuellt av det.
Enbart en högst pervers person tror att alla män och kvinnor som använder motsatta könets attribut gör det av sexuell lust.

Citat:
Jag följer endast Guds lagar. Bibeln är rättesnöret. Inte vilken sekt som för tillfället tillskansat sig makten.

Men det kan vara svårt att förstå om man själv saknar värdegrund

Jaha du tänker så. Nu är Sverige iofs världens mest sekulariserade land så det är nog bar extremkristna och kristna sekter som tänker som du gör. Jag minns när jag var ung hade tjejer i parallellklasser på högstadiet som lämnade EFS för att när dom började sminka så så var det ett tecken på att djävulen hade börjat gå grepp om dom. Alla har vi olika sätt att tänka.

Förresten. Du som är så kristen av dig. Du är såklart för att kvinnor ska bära slöja, åtminstone i Kyrkan, inte sant?

1 Korinthierbrevet 11:5–6

"Men om en kvinna inte täcker sitt huvud kan hon lika gärna klippa av sig håret. Men eftersom det är en skam för en kvinna att få sitt huvud rakat bör hon använda sin slöja."
Citera
2025-10-13, 21:47
Medlem
Nån som vet vem denne politiker är och i vilken kommun han satt med I?
Citera
2025-10-13, 22:06
Medlem
Rabbitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Fast det där har inget med Koranen att göra? Det hoppas jag att du förstår?
Bruka du hänvisa till Mormons bok när du diskuterar kristendom?

Du vet uppenbarligen inte skillnaden på transvestism och på drag.
Dragen har sin rötter i antiken. Du är medveten att under Shakespeares tid så var ALLA skådespelare män. Så man var liksom lite tvungen att ha draqueens på scen.
För övrigt handlar transvestism om könsuttryck och inte en sexuell läggning och det klassas inte ens som en fetisch per se, det är man njuter sexuellt av det.
Enbart en högst pervers person tror att alla män och kvinnor som använder motsatta könets attribut gör det av sexuell lust.

Jaha du tänker så. Nu är Sverige iofs världens mest sekulariserade land så det är nog bar extremkristna och kristna sekter som tänker som du gör. Jag minns när jag var ung hade tjejer i parallellklasser på högstadiet som lämnade EFS för att när dom började sminka så så var det ett tecken på att djävulen hade börjat gå grepp om dom. Alla har vi olika sätt att tänka.

Förresten. Du som är så kristen av dig. Du är såklart för att kvinnor ska bära slöja, åtminstone i Kyrkan, inte sant?

1 Korinthierbrevet 11:5–6

"Men om en kvinna inte täcker sitt huvud kan hon lika gärna klippa av sig håret. Men eftersom det är en skam för en kvinna att få sitt huvud rakat bör hon använda sin slöja."

Oroa dig inte, kristendomen är på dekis och kyrkor omvandlas till moskéer dagligen.

Snart blir Sverige muslimskt precis som du eftersträvar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in