Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Fast det där har inget med Koranen att göra? Det hoppas jag att du förstår?
Bruka du hänvisa till Mormons bok när du diskuterar kristendom?
Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Ingen lurar på barn heterosexualitet eftersom ingen heterosexuell läser sagor pga att de är heterosexuella. När drag queens läser sagor så är deras sexualitet anledningen till att de gör det.
Heterosexualitet är något normalt dessutom, till skillnad från drag queens som är en sexuell fetisch där man klär sig onormalt. Vi ska ha normala välanpassade människor omkring våra barn, ej onormala.
Du vet uppenbarligen inte skillnaden på transvestism och på drag.
Dragen har sin rötter i antiken. Du är medveten att under Shakespeares tid så var ALLA skådespelare män. Så man var liksom lite tvungen att ha draqueens på scen.
För övrigt handlar transvestism om könsuttryck och inte en sexuell läggning och det klassas inte ens som en fetisch per se, det är man njuter sexuellt av det.
Enbart en högst pervers person tror att alla män och kvinnor som använder motsatta könets attribut gör det av sexuell lust.
Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Jag följer endast Guds lagar. Bibeln är rättesnöret. Inte vilken sekt som för tillfället tillskansat sig makten.
Men det kan vara svårt att förstå om man själv saknar värdegrund
Jaha du tänker så. Nu är Sverige iofs världens mest sekulariserade land så det är nog bar extremkristna och kristna sekter som tänker som du gör. Jag minns när jag var ung hade tjejer i parallellklasser på högstadiet som lämnade EFS för att när dom började sminka så så var det ett tecken på att djävulen hade börjat gå grepp om dom. Alla har vi olika sätt att tänka.
Förresten. Du som är så kristen av dig. Du är såklart för att kvinnor ska bära slöja, åtminstone i Kyrkan, inte sant?
1 Korinthierbrevet 11:5–6
"Men om en kvinna inte täcker sitt huvud kan hon lika gärna klippa av sig håret. Men eftersom det är en skam för en kvinna att få sitt huvud rakat bör hon använda sin slöja."