2025-10-11, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du köper alltså en DYR tavla, och förmodligen är du och kärringen på omslaget ihop med tavlan på de större antik- och konstmagasinen över hela US, och hon surar och stänger igen godisbutiken i 5 veckor?

Yes hon är sur. Det andra du skrev???

Jag är ingen kändis! I någon krets!!!
Citera
2025-10-15, 09:43
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haresEar
Helt rätt anledning, kvinnan skall vara villig. Om mannen skall jobba hårt, dra in pengar, renovera, se till att familjen lever. Då skall kvinna öppna fittan när mannen behöver.

Min fru har förstått detta sedan länge.

Tyvärr är inte alla kvinnor så klarsynta. Det är många kvinnor som ser sex som ett sätt att ”fånga” en karl. Eventuellt också ibland för att göra ett barn. Men sedan stängs ”butiken”.

Många män är då låsta med barn eller amorteringar av dyr bostad. Att bryta upp är jobbigt och många lider i det tysta och kämpar på.

Men det blir inte bättre med tiden. Till och med ”belönings-sexet” vid månadsskiftet försvinner. Mannen får jobba hårt heltid för att försörja kvinnan och familjen. Kvinnan jobbar kanske deltid, med den lönen går till hennes intressen.

Kvinnan har nu ordnat för sig. Hon har ett värddjur och lever ett liv hon vill. Mannens liv blev inte som han tänkt.

Det enda rätta är att ta smällen direkt och avsluta förhållandet om det blir sexlöst.vsrför leva ett liv som man inte vill?
Citera
2025-10-15, 10:00
Medlem
Kleiners avatar
Kvinnor klara inte av mentalt att både vara ute på arbetsmarknaden och vara en fru.
Citera
2025-10-15, 10:06
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Kvinnor klara inte av mentalt att både vara ute på arbetsmarknaden och vara en fru.

Jaha, och hur menar vi här då?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-10-15 kl. 10:36.
Citera
2025-10-15, 10:16
Medlem
Kleiners avatar
Jaha, där fick jag din uppmärksamhet

Ja, man blir väl helt utmattad och har knappt ork med något annat när man har get det bästa av sig själv i 8-9 timmar. En kvinna är inte som en man, och det samma gäller hennes psyke. Det är jo därför så många kvinnor lider av utmattningssyndrom.

Citat:
Jaha, och hur menar vi här då, att kvinnor generellt är korkade eller?
Senast redigerad av Kleiner 2025-10-15 kl. 10:21.
Citera
2025-10-15, 10:33
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jaha, där fick jag din uppmärksamhet

Den har du dagligen, oavsett om jag svarar eller inte.

Citat:
Ja, man blir väl helt utmattad och har knappt ork med något annat när man har get det bästa av sig själv i 8-9 timmar. En kvinna är inte som en man, och det samma gäller hennes psyke. Det är jo därför så många kvinnor lider av utmattningssyndrom.

Okey, och om det är så är det väl bättre att kliva ner i standard (typ bara ha en Tesla på garageuppfarten, istället för två) och se till att kärringen jobbar halvtid istället. Nej, det är väl ingen man som vill ha en trött och utarbetad kvinna.
Citera
2025-10-15, 10:59
Medlem
Kvinnor blir inte trötta av arbete utan sociala medier. Bara göra sig av med en kvinna som inte behagar sin man.
Citera
2025-10-15, 11:12
Medlem
Vem bryr sig vad du tycker.

Gör du slut, men hota och tvinga fan inte en annan person att ha samlag med dig mot deras vilja. Du är förmodligen inte attraktiv eller avlastar din partner för dåligt ändå.
Citera
2025-10-15, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Tyvärr är inte alla kvinnor så klarsynta. Det är många kvinnor som ser sex som ett sätt att ”fånga” en karl. Eventuellt också ibland för att göra ett barn. Men sedan stängs ”butiken”.

Många män är då låsta med barn eller amorteringar av dyr bostad. Att bryta upp är jobbigt och många lider i det tysta och kämpar på.

Men det blir inte bättre med tiden. Till och med ”belönings-sexet” vid månadsskiftet försvinner. Mannen får jobba hårt heltid för att försörja kvinnan och familjen. Kvinnan jobbar kanske deltid, med den lönen går till hennes intressen.

Kvinnan har nu ordnat för sig. Hon har ett värddjur och lever ett liv hon vill. Mannens liv blev inte som han tänkt.

Det enda rätta är att ta smällen direkt och avsluta förhållandet om det blir sexlöst.vsrför leva ett liv som man inte vill?

Haha är du så dum så får du skylla dig själv. Använd hjärnan innan
Citera
2025-10-15, 12:08
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Tja, vet man bara att man är gångbar på köttmarknaden så kör på det. Annars så har väl mannen typ två val, leva ensam och skinna järnet och dra hela lasset själv, eller leva kvar med kärringen, skinna järnet och dela på sysslorna?

Det finns ju ett tredje alternativ. Det är att prata med kvinnan och förklara att sex är viktigt. Att också säga att du skulle kunna lösa det med en älskarinna.

Men troligtvis ställer få kvinnor upp på det. De är rädda att förlora sitt ”värddjur”, att tvingas gå ned i standard och flytta till en 2:a i förorten och kanske leva som ensamstående mamma. Jag har hört en kvinna säga att hon bryr sig inte om hon slipper höra något om mannens snedsteg.

Men jag tror de flesta män lever hellre ensamma med möjlighet att träffa en ny kvinna eller ett ONS än att leva kvar i ett sexlöst förhållande.

Javisst, det kanske blir svårt att träffa någon om man är äldre. Men ett faktum är att många kvinnor ”tänder på” status och rikedom.Testa själv, prata om ditt lantgods på nästa date. Se bara till att ha bra äktenskapsförord om man gifter sig!
Citera
2025-10-15, 15:41
Medlem
Min primära attraktion till fruntimmer är sexuell, så om vi är så gamla och äckliga att attraktionen är borta så ser jag liten mening att fortsätta den relationen.

Ålderdom är skit helt enkelt, bara en lång jävla väntan på att dö.
Citera
2025-10-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

80% av kvinnor som arbetar, arbetar heltid. 90% av män som arbetar, arbetar heltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in