2025-10-10, 14:49
Medlem
okok1s avatar
Citat:
A Knight of the Seven Kingdoms is a prequel storyline set about 90 to 100 years before Game of Thrones, following the adventures of the honorable but naive hedge knight Ser Duncan the Tall and his young squire, Egg.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=UPFRItMOgPo
Citera
2025-10-10, 15:03
Medlem
Onanikrems avatar
Blir väl samma skit som House of the Dragon. De tonade ner på sex och våld (det gjorde de redan i slutet av GOT) Då tappade jag intresset i alla fall. Allt skall vara så jävla familjevänligt nuförtiden.
Citera
2025-10-10, 15:35
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Blir väl samma skit som House of the Dragon. De tonade ner på sex och våld (det gjorde de redan i slutet av GOT) Då tappade jag intresset i alla fall. Allt skall vara så jävla familjevänligt nuförtiden.

A knight of the seven kingdoms är åtminstone skriven av George RR Martin, vilket borgar för någon sorts kvalitet. Det är för övrigt bra böcker, jag har läst dem, görs det rätt kan det nog bli utmärkt television.
Citera
Igår, 06:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
A knight of the seven kingdoms är åtminstone skriven av George RR Martin, vilket borgar för någon sorts kvalitet. Det är för övrigt bra böcker, jag har läst dem, görs det rätt kan det nog bli utmärkt television.
Döm av trailern tycks anslaget vara mer lättsamt än GoT och HoD. Stämmer det överens med boken (böckerna?)?
Citera
Igår, 07:35
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Döm av trailern tycks anslaget vara mer lättsamt än GoT och HoD. Stämmer det överens med boken (böckerna?)?

Jag skulle kanske inte kalla böckerna lättsamma, mer socialrealism ā la Westeros. Men det är ju inte den grandiosa storpolitiken från Game of Thrones som avhandlas annat än mycket indirekt.
Citera
Igår, 09:04
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Jag skulle kanske inte kalla böckerna lättsamma, mer socialrealism ā la Westeros. Men det är ju inte den grandiosa storpolitiken från Game of Thrones som avhandlas annat än mycket indirekt.
Ok, jag har ingen aning men fick den känslan av trailern. Men helt klart lockande med ännu en installation i GoT-universumet.
Citera
Igår, 09:23
Medlem
Sun Rulers avatar
Jag väljer att tro att det blir mindre uselt än House of dragons, så innan jag blir bevisad motsatsen så ser jag fram emot den här serien.

Kan hoppas att de har dragit vissa lärdomar av kritiken mot House of dragons.
Citera
Igår, 09:32
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ser riktigt B ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in