Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2025-10-23, 21:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AborteraPojkfoster
Inga söner = inga män med sexbehov

Förr i tiden var det vanligare att frun stannade för det var svårare för ensamstående kvinnor (speciellt ensamstående mödrar) att försörja sig på egen hand.
Nu för tiden begär kvinnor skilsmässa när de märker att deras man hatar dem. Torskar/män som gillar torskar brukar klaga på hur kvinnor initierar majoriteten av skilsmässor.
Jag förstår varför du raggar torskar då du inte kan få en egen pojkvän.

Men de flesta män är inte inne på truckers..
Citera
2025-10-25, 00:09
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Inga söner = inga män med sexbehov
Kvinnorna kan väl bara låta bli att ha sex med männen? Det gör de ju i allt större utsträckning idag?

Citat:
Nu för tiden begär kvinnor skilsmässa när de märker att deras man hatar dem. Torskar/män som gillar torskar brukar klaga på hur kvinnor initierar majoriteten av skilsmässor.
Ok. Om torsken bara har kvinnan som en ekonomisk plan , varför bor inte torskarna i manskollektiv då? De kan bo jättebilligt och köpa sex för pengarna som de sparar. De kan t.o.m. köpa städhjälp så det bör bli ungeför lika billigt som fru om de bor i ett råttbo.
Citera
2025-11-16, 13:03
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Tydligen är det många manliga sexköpare som är gifta med en kvinna.

Varför har de inte sex med sin fru i stället?

Om nu sex är så viktigt, borde inte de här männen säga till frun att de vill ha skilsmässa och ange det dåliga sexlivet som orsak?

Vet frun om att de köper sex och tycker att det är acceptabelt? Handlar det om fruar som är så trötta på sin man att de gärna låter honom springa och sköta sexlivet på bordell (så att de slipper)?

Jag förstår att man kan ha gemensamt boende, men det kan man ju ha ändå utan att vara gifta. Man kan separera och sen bo ihop tills boendesituatione är löst. Det tycker jag känns ärligare.

Sexköpslagen skrattar jag åt numera, men här försöker jag mer diskutera begrepp som otrohet, polyamorism och liknande.
Den främsta anledningen till att gifta män köper sex är att de lever i ett sexlöst äktenskap eller förhållande. Mannen har försökt övertyga sin fru om att ha sex med honom i åratal, men hon vill inte eftersom hon helt enkelt har tappat lusten. Dessa män menar då att de inte har något annat val än att söka sig till andra kvinnor som de kan förföra på krogen eller via dejtingappar, alternativt köpa sex på en bordell.

Det finns också män som har regelbundet sex med sina fruar men ändå köper sex. De gör detta eftersom de har tröttnat på det tråkiga sexlivet i äktenskapet och vill ha variation, ofta med en kvinna som är yngre än deras fru. I Tyskland och Österrike är det relativt vanligt att gifta män besöker bordeller. I dessa länder stannar mannen oftast kvar i äktenskapet, med villkoret att han får köpa sex i syfte att få ett fungerande sexliv igen.
Citera
2025-11-16, 14:29
Medlem
machinemans avatar
Citat:

Om nu sex är så viktigt, borde inte de här männen säga till frun att de vill ha skilsmässa och ange det dåliga sexlivet som orsak?

Vet frun om att de köper sex och tycker att det är acceptabelt? Handlar det om fruar som är så trötta på sin man att de gärna låter honom springa och sköta sexlivet på bordell (så att de slipper)?

Jag förstår att man kan ha gemensamt boende, men det kan man ju ha ändå utan att vara gifta. Man kan separera och sen bo ihop tills boendesituatione är löst. Det tycker jag känns ärligare.

Sexköpslagen skrattar jag åt numera, men här försöker jag mer diskutera begrepp som otrohet, polyamorism och liknande.

Ytterst omanligt att förfölja män som agerar som män. Vad har du med dessa mäns sexualitet att göra? Varför försöker du sänka män istället för att verka för legalisering av prostitution? Är du feminazi? Incel? Förklara dina drivkrafter!
Citera
2025-11-16, 19:22
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Giftemål har alltid satt käppar i hjulet för män som vill knulla, och det vill de flesta.
De enda män som är lyckligt gifta är de män som får knulla sin fru när dom vill och hon faktiskt ser hyfsat bra ut även när hon är 50.
Citera
2025-11-16, 23:11
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Ytterst omanligt att förfölja män som agerar som män. Vad har du med dessa mäns sexualitet att göra? Varför försöker du sänka män istället för att verka för legalisering av prostitution? Är du feminazi? Incel? Förklara dina drivkrafter!
Det är knappast manligt att lova evig trohet till döden och exklusivitet, för att sedan gå bakom ryggen på frun. Det tycker inte jag i alla fall.
Citera
2025-11-17, 20:01
Medlem
Babeusers avatar
Spänning, gubbsjuka, flykten från den grå vardagen.
Man kan vara lyckligt gift men ändå söka tillgängliga njutningsämnen på annat håll.
Det fina med prostituerade tjejer är att ju äldre man blir desto större blir åldersskillnaden till de 18-25-åriga kroppar man suktar efter och desto större glädjen att få njuta dem. Frun blir ju liksom inte yngre oavsett hur bra men har det ihop.

Citat:

Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in