2025-10-09, 22:36
Medlem
Såg den där perfekta bruden igen som är 18-19 eller något, som jobbar i affären.
Hon säger hej på ett mer uttrycksfullt charmigt sätt, och ler mot mig.. inte som dom andra..
Jag sticker ut på något sätt och är unik för henne .. hahah..
Kanske påminner jag om hennes morfar
Hon hade ett hårspänne på ena sidan .. och sminkat sig mer än vanligt.
I vanliga fall är hon en 10a .. nu minst 25/10 .. går inte beskriva med ord hur vacker hon är.
Tror hon är 50% mellanöstern.
Hur hanterar jag situationen för att inte bli knäpp? Vet med 100% säkerhet jag aldrig
kan få henne.. Aldrig handla där igen ? 😅
Citera
2025-10-09, 22:45
Medlem
Satsa på de som är ca 6-9 års åldern eller yngre.
Citera
2025-10-09, 23:03
Medlem
Kvinnor dras ofta till män äldre än de själva. Det är biologiskt betingat.

Jag tror detta beror på främst två saker, den första är mognad och den andra är att kvinnans fertila ålder är mer begränsad än mannens.

Och mitt råd till dig för att inte låta situationen göra dig knäpp är att inte låta henne styra dig emotionellt , alls dvs undvik att analysera saken. Dessutom finner kvinnor emotionellt stabila män attraktiva. Låt aldrig en kvinna få det privilegiet hos dig, aldrig!
Citera
2025-10-09, 23:25
Medlem
Landsbygdens avatar
Skit i att bli intresserad av kvinnor som du inte är intresserad av.

Så till vida du inte är 70+, så kan du nog ha en chans på 18-åringen.

Du ska tvärtom gå dit och handla rätt ofta. Lägg en stöt. Vad kan hända?
Citera
2025-10-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extremt.cool
Satsa på de som är ca 6-9 års åldern eller yngre.

“If she’s old enough to count the clock, she’s old enough for the…"

Eller hur är det man säger?
Citera
2025-10-10, 03:30
Medlem
Om hon jobbar på butik så är det hennes jobb att säga hej och le till dig. Är du säker på att du är så speciell som du tror När jag jobbade på butik behövde vi också le och säga hej till kunder. Det var inte helt ovanligt att vissa tragiska snubbar tolkade det som en flört. Lika obehagligt och fånigt varje gång. Till och med när män var obehagliga var vi fortfarande tvungna att vara trevliga, god kundservice och allt det där…

Lämna henne ifred bara
Citera
2025-10-10, 06:09
Medlem
OnkelUnkass avatar
Tredje tråden om samma jänta:
(FB) tjej som ändrat sig från 6a till 10a
(FB) trött på att inte ha en flickvän.. men sett en som passar..

F ö är det här den senaste tråden i en serie av snarlika tramstrådar om diverse småtjejer TS ser utomhus:
(FB) Är det socialt acceptabelt att kolla på småbrudar i strikt konstnärligt syfte ?
(FB) Jag ser yngre tjejer på fel sätt .. tappar intresset nu
(FB) Grannen släpper in unga tjejer .. Orosanmälan eller 112?
(FB) Får nymfomanvibbar av en tjej ..
(FB) Vad hände nyss??? fick en smörblomma av en snygg brud ..
(FB) hur ska man tolka unga tjejer som är charmiga till sättet och ler?
(FB) Väldigt attraktiv hon-hazar vid busshållplatsen varje morgon
(FB) Snygg arabisk/muslim-brud tilltalade mig. ..
Citera
2025-10-10, 08:01
Medlem
Det är som det brukar vara. Om en man tror att en ung kvinna kan vara intresserad så skyndar sig kvinnor att säga att alla kvinnor när de var unga var med om att äckliga gubbar trodde en massa. Att det är jobbigt och patetiskt när slemgubbar försöker ragga upp dom. Kvinnorna var INTE intresserade av äckelgubben, ingen av deras vänninor heller.

Sen så finns det många trådar där unga kvinnor säger att de tänder på mycket äldre män. De fantiserar och vill ligga. Sett trådar där 18-åringar skrivit att de tänder på äldre män.

Inget fel i det, tycker jag. Men det är nog bäst om den unga kvinnan tar initiativen om hon nu skulle vara intresserad.
Här brukar kvinnor ha bråttom att säga att mannen inte bör träffa den unga kvinnan, även om hon vill och tar initiativen.
När kvinnor själva blir raggade på av unga män så går det däremot utmärkt att träffa den mycket yngre mannen.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-10-10 kl. 08:38.
Citera
2025-10-10, 10:57
Medlem
Hur du ska bli intresserad av brudar i din egen ålder vet jag inte. Tror sånt sker naturligt. Antingen så blir man det eller inte.
Citera
2025-10-10, 11:24
Medlem
CC75s avatar
Nyttja den energi du får av vetskapen att det finns sådana kvinnor samtidigt som du övar upp din självinsikt och självkontroll. Lägg upp realistiska mål vad gäller en partner och arbeta sedan för att hitta en sådan.

Av dina tidigare trådar verkar du ha "fastnat" i din utveckling och då har du egentligen bara två val om du vill leva ett fullt liv och inte ett meningslöst. Ge efter och satsa på att försöka få en ung tjej eller ändra din inställning och se att även äldre kvinnor kan vara mycket vackra. Dvs gå ur din bubbla och se vidare omkring dig.

// CC
Citera
2025-10-10, 12:47
Avstängd
StaffanescuArarats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Såg den där perfekta bruden igen som är 18-19 eller något, som jobbar i affären.
Hon säger hej på ett mer uttrycksfullt charmigt sätt, och ler mot mig.. inte som dom andra..
Jag sticker ut på något sätt och är unik för henne .. hahah..
Kanske påminner jag om hennes morfar
Hon hade ett hårspänne på ena sidan .. och sminkat sig mer än vanligt.
I vanliga fall är hon en 10a .. nu minst 25/10 .. går inte beskriva med ord hur vacker hon är.
Tror hon är 50% mellanöstern.
Hur hanterar jag situationen för att inte bli knäpp? Vet med 100% säkerhet jag aldrig
kan få henne.. Aldrig handla där igen ? 😅
du gör inte de här dra fan bara till festplatsen i vännäs där finns det några fina tösser i din ålder
Citera
2025-10-10, 17:56
Medlem
bo-jerrys avatar
Vad är det märkliga med att du tycker att en tjej är snygg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in