2025-10-07, 13:31
Medlem
Jag tycker inte att Greta ser speciellt arg ut
Hon tom smålog. Innan hon, på ett tveksamt sätt, höjde knytnäven
Och skrek något på flygplatsen. Efter frigivning

Det blir mer som ett spektakel för uppmärksamhet
Än någon seriös aktion. Som skulle kunna leda någon vart
De trissar upp och provocerar fram hat. Skrämmer människor på våra gator
I ett land som inte har speciellt stora möjligheter att påverka kriget

Jag upplever mest. Att allt handlar om hennes egna varumärke
Det kanske tom är något hon försörjer sig på
Åtminstone gynnar det hennes namn och roll som aktivist
Pengar är även viktigt för aktivister
Citera
2025-10-07, 13:33
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Förlåt det var inte meningen att trampa dig på tårna.
Jag lovar, jag ska aldrig göra det igen.

Den här comebacken hade fungerat bättre om jag hade uttryckt något som med någon som helst rimlighet kunde föranleda den.

Jag frågar dig helt enkelt om evidens för Gretas narcississm, men du springer iväg med svansen mellan benen som en liten bitch. Patetiskt
Citera
2025-10-07, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Jag är inte imponerad av allt Trump gör eller säger även om han gjort oss alla en tjänst genom att klargöra att vi i Europa måste ta vårt ansvar för vårt eget försvar och hur rimligt är det egentligen att Danmark ska ha en koloni vid Kanada?

Så länge de grönländska invånarna vill vara en del av Danmark är det rimligt, och om de inte vill det så har de enligt dansk lag rätt att lämna. Vad som däremot inte är rimligt är att den fria världens ledare kräver att få ta över Grönland och kallar ett vänligt sinnat lands statsministers svar för nasty när hon säger nej. Bara en av många sura uppstötningar Trump haft.

Om Grönland skulle liera sig med ett nytt land skulle det givetvis vara Kanada som man har närhet och liknande utmaningar som, inte USA.
Citera
2025-10-07, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Bipolär är unset värre än autism.

Man ser hur Gretas beteende blir mer och mer irrationellt med tiden. Finner det så komiskt att så många missat hennes sjukdom. Sett till hennes beteende hyser jag vissa tvivel om att den är väl medicinerad.

Tragisk individ oavsett.

Förklara gärna mer på vilka sätt hon är avvikande och relatera till bipolär sjukdom om du det åsyftar.
Citera
2025-10-07, 14:16
Medlem
Greta har nu svarat Trump:

Citat:
I heard Donald Trump has once again expressed his very flattering opinions on my character, and I appreciate his concerns for my mental health.

To Trump: I would kindly receive any recommendations you might have to deal with these so called "anger management problems" since - judging by your impressive track record - you seem to be suffering from them too.

Det verkar som Greta är bättre på engelska språket än vad fete Taco är.
Citera
2025-10-07, 14:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Ibland håller man ju med Trump!, greta har ju mer än en slags störning.
Dock vart enda ord som hon sade om klimatet var korrekt är värt och tillägga.
Och då grät donalds väldigt mycket vet jag och för Greta fick mer uppmärksamhet än donalds, och sånt är tufft för en sjuklig narcissist.

Sen med gaza har det blivit snett för'na, även om de har FULLSTÄNDIGT rätt om att gaza är i akut behov av hjälp och efter nazisterna fortsätter sin systematiska utrotning av palestinier.
Undrar när folk kommer fatta att bägge är skitstövlar, men idag är Israel en gigantiskt mycket större och när de gör som nazisterna gjorde mot judar, fast mot gazabor.

Och även här är donalds arg över att lilla Greta tar uppmärksamhet från den stackars sjukliga narcissisten.
Citera
2025-10-07, 14:27
Medlem
Paris24s avatar
Man behöver inte ändra på en 70-åring.

Unga arga kan behöva ändra på sig, och Trump är bara hjälpsam här. Trump har öga för verkligheten och har han noterat ilskan så är den sann.

Trump var den första i världen som avslöjade diet coke/cola zero. "Har ni noterat att alla som sitter med en diet coke är tjocka" skrev han för 10 år sedan. Jag har efter det fullt förtroende för Trumps observationsförmåga.
Citera
2025-10-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Man behöver inte ändra på en 70-åring.

Unga arga kan behöva ändra på sig, och Trump är bara hjälpsam här. Trump har öga för verkligheten och har han noterat ilskan så är den sann.

Trump var den första i världen som avslöjade diet coke/cola zero. "Har ni noterat att alla som sitter med en diet coke är tjocka" skrev han för 10 år sedan. Jag har efter det fullt förtroende för Trumps observationsförmåga.

Fantastiskt att ett så observant öga i lika hög grad missar det alla andra ser klart som dagen - att gubben själv är lika tjock som han har problem med sin ilska.

"I love the poorly educated!"
Citera
2025-10-07, 14:46
Medlem
shitholecitizens avatar
Trump har helt rätt. Greta borde få hjälp istället för att utnyttjas av empatistörda vänstergalningar och muslimer.
Citera
2025-10-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Donald Trump har under natten gjort uttalandet att Greta Tunberg borde söka hjälp då han tycker hon har problem med ilska. Visst är Greta Tunberg en ilsken jobbig människa, men hur är det med Trump själv? Har Trump problem med ilska och vilka konsekvenser har vi hittills sett detta givit?

Är Trump blind för sina egna brister?

https://www.gp.se/nyheter/varlden/tr...6-8cf9230b5bfc
Vore onekligen intressant att vara Trumps terapeut….men sannolikt ett självmordsprojekt.
Citera
2025-10-07, 15:07
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HammerStrike
Fantastiskt att ett så observant öga i lika hög grad missar det alla andra ser klart som dagen - att gubben själv är lika tjock som han har problem med sin ilska.

"I love the poorly educated!"
Man ska inte vara tjock, det försämrar hälsan. Men är man 70 så spelar det ingen roll. Fetman kommer naturligtvis från att han älskar god mat, inget fel med det. Och han är ändå piggare och fräschare än Biden vid exakt samma år så något rätt gör han, jag tror nog han tränar t.ex.
Citera
2025-10-07, 15:13
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Det beror på att hon är en CP-skadad mongounge.

Viftar med sina små knytnävar å palestinahucklen.., hon ser helt jävla klenbegåvad ut..

Den oreanga feta apan spelar golf å bygger balsalar för att stävja sin ilska å LusGreta åker båt å får Hamas loppbitna dase uppkörd i röven då å då, för att stävja sin ilska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in