Citat:
Ursprungligen postat av
Bosse05
Vidare koppla gärna denna tråd om det behövs. Detta är mitt första inlägg…
VARNING.
Jag gav en 10mg:are medikinet tablett till en polare som är väldigt erfaren IV brukare, på mitt recept står det att den är från det tyska företaget Medice Arzneimittel och den är delbar. Han fyllde upp en pump med 2 meter vatten och filtrerade noga med bomull i en kopp som vanlig rutin. Han sätter pannan i armen och känner ruset men efter ungefär 30 minuter senare så börjar han frossa vilket kan förekomma när man sätter tex Ritalin och känner hur det fräter i specifikt njurarna och börjar må extremt dåligt, det slutar till slut upp att han ringer ambulansen vilket han aldrig skulle göra men han va så dålig att han gjorde det ändå. (Notera även att han hade gått på låga doser dos IV och en 10mg oxy IV cirka 2 timmar innan) det kan nog ha varit kombinationen av allt som fick honom ramla av pinnen. Han är en rutinerad narkoman och sätter allt från Alvedon till Fentanyl i armen.
Detta är bara en händelse jag ville dela med mig om så det inte händer er, har hört att när man ska sätta Ritalin/medikinet i armen så ska man ha depot kapslarna med kulor i sig specifikt för att man ska kunna injicera det säkrare.
Tack o hej!
Ska ge dig och dina polare ett råd: Lägg ner den där skiten. Om ni måste stoppa kanyler med knark i erat blodomlopp, välj vad som helst förutom tabletter med bindemedel och annat skit i. Googla på det, det finns mängder med data som rör intravenöst metylfenidat missbruk . Alla med samma slutsats- Det är extremt vanebildande och extremt skadligt för hälsan.