Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-13, 02:42
Medlem
Knulla flickvännens mamma, givetvis.
Citera
2025-12-13, 03:28
Medlem
Unga, tighta, fnittriga och bubbliga 15 åriga tjejer.
Citera
2026-01-02, 15:21
Alltid varit öppen för mycket, sexualitet är något vackert. Tabun är lockande, dock inte barn såklart. Men exempelvis brors fru, tidigare i yngre dagar min halvsyster. Tidigare svärmor. Något som jag är knäsvag för är amning. Bröst överlag är vackert. Allra sexigaste är spända mjölkbröst med synliga blodådror. Min sambos bror har en kvinna med oerhört härliga mjölkbröst. Hon ammar deras 2 åring fortfarande och under julen när vi var där så ammade hon vid köksbordet, oerhört svårt att inte gå igång när jag såg hennes bröst. Nästan så att man tror hon vill visa för hon tog fram bröstet utan att skyla och lät det vara framme en stund innan hon ammade. Ett minne jag tar med mig.
Citera
2026-01-02, 17:56
Medlem
hennevilljagknullas avatar
99% av männen över 20 vill knulla unga tjejer.
Fy fan så män stirrar på små 14 åringar på stan ibland.

Jag tycker själv att en 14 åring är mycket mer attraktiv än en vuxen småfet kvinna i 20 års åldern.
Äkta fjortisar med bröst och perfekt hy är nog varje mans dröm
Citera
2026-01-02, 17:59
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Det där tror jag är kraftigt överdrivet. De gånger det diskuteras snygga kändisar i mitt kompisgäng är det jämnåriga eller äldre som gäller. Unga kvinnor har inget att tillföra.

Haha, du tror dom skulle erkänna det för dig då?
Är man över 18 typ så gör man bäst i att inte säga att man tänder på fjortisar.
Finns nog inget som är mer tabu än att vuxna män tänder på unga tjejer i 12-15 års åldern.
Citera
2026-01-02, 23:58
Medlem
Kort knull bakifrån typ 10 sek i varje tjej i miss universum tävlingen. Rada upp dom efter egen rating och komma i den vackraste
Citera
2026-01-03, 19:46
Medlem
Jag vill LÄTT ha en avsugning av en mor och dotter samtidigt. Alltså att båda sitter / ligger och jobbar på samtidigt med min kuk 😉👌

En annan fantasi är en långsam (el flera &#128521 avsugning av en äldre dam. Som gillar att suga också. Det känns som om dom isåfall lägger ner hjärta och själ på killen 😉 och att dom kan sina grejer

El en avsugning av en sjuksköterska. Det skulle också varit nice.

Eller av två unga, fräscha brudar. Som är lite vilda och vågar ta för sig. Många unga, och äldre också för den delen, är lite fega har jag märkt. Eller försiktiga. Dom blir tråkiga då och jag tappar intresset.

Men dom 3 fantasierna har jag. Som jag LÄTT måste uppfylla innan jag "kaputtar" så att säga 🙂
Citera
2026-01-03, 20:02
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Knulla flickvännens mamma, givetvis.

Och hennes syster. Samtidigt.
Citera
Igår, 07:07
Medlem
Med tanke på min dino ålder…..tonårs tjejer, 18-25 ……fuuuuuuck. Blir galet kåt på de, när de svansar omkring med sina tajta kläder på gymmet….försöker att inte stirra men det går inte motstå….
Citera
Igår, 12:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Unga, tighta, fnittriga och bubbliga 15 åriga tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
99% av männen över 20 vill knulla unga tjejer.
Fy fan så män stirrar på små 14 åringar på stan ibland.

Jag tycker själv att en 14 åring är mycket mer attraktiv än en vuxen småfet kvinna i 20 års åldern.
Äkta fjortisar med bröst och perfekt hy är nog varje mans dröm

Är absolut tvungen att hålla med de här gottegrisarna. Nej, har man nån gång i livet särat på ett par smala fasta fjortislår och trängt in i flickfittan så är det nog - tyvärr - ett typ begär som hänger med en hela livet vare sig man vill eller inte?
Senast redigerad av halaltarzan Igår kl. 12:57.
Citera
Igår, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Är absolut tvungen att hålla med de här gottegrisarna. Nej, har man nån gång i livet särat på ett par smala fasta fjortislår och trängt in i flickfittan så är det nog - tyvärr - ett typ begär som hänger med en hela livet vare sig man vill eller inte?

Är det inte du som kommenterar i alla sextrådar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in