2025-10-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Emotionell instabil personlighetsstörning. Antagligen har du det inte, om du inte känner igen dig.

Men många andra män känner som du också. Aldrig hört en kvinna ha en sådan fetisch

Mycket möjligt att man har tristess och någon typ av störning :-) Varit ihop för länge och vill känna någon spänning. Är ju bara en fantasi. Inte roligt att göra allt efter normala.
Citera
2025-10-23, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BorsBjorn
Mycket möjligt att man har tristess och någon typ av störning :-) Varit ihop för länge och vill känna någon spänning. Är ju bara en fantasi. Inte roligt att göra allt efter normala.
Kanske inte så roligt att uppfylla IRL heller faktiskt
Citera
2025-10-25, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det där en gammal porrtidningsklyscha.
Den nittonåriga tjejen i kassan på Willys är förmodligen ganska långt upp på listan för män. Men man erkänner det inte för andra, för det sänker din sociala status något enormt. Så man erkänner det knappt för sig själv.

Det är något speciellt med just Willys åtminstone där jag bor. Nästan all personal är tjejer i 18-25 årsåldern och riktigt fina allihop. Får kåtslag när jag handlar och fantiserar om dem. Övriga livsmedelsbutiker på orten har mycket högre medelålder och åker paddor.
Citera
2025-11-12, 20:53
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bireno
Av någon anledning går män fasligt igång på att deras tjejer blir knullade av en Annan kille

Aldrig förstått den kinken. Tvärtom däremot...
Citera
2025-11-14, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Aldrig förstått den kinken. Tvärtom däremot...
Mycket vanligt att män runkar åt tanken
Citera
2025-11-14, 16:03
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malle_6
Det är något speciellt med just Willys åtminstone där jag bor. Nästan all personal är tjejer i 18-25 årsåldern och riktigt fina allihop. Får kåtslag när jag handlar och fantiserar om dem. Övriga livsmedelsbutiker på orten har mycket högre medelålder och åker paddor.

Man kan jobba på sämre ställen. Frugan tänker väl mörka tankar om mina unga tajta kollegor på Willys .
Citera
2025-12-03, 16:29
Avslutad
Tror män fantiserar en del om yngre tjejer. Iaf verkar det så
Citera
2025-12-03, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovaDe
Tror män fantiserar en del om yngre tjejer. Iaf verkar det så
Det där tror jag är kraftigt överdrivet. De gånger det diskuteras snygga kändisar i mitt kompisgäng är det jämnåriga eller äldre som gäller. Unga kvinnor har inget att tillföra.
Citera
2025-12-03, 18:49
Medlem
goofers avatar
Vanligaste fantasin för en man?

Att ha en trekant med en mor och hennes dotter men det skulle de flesta inte erkänna när de är nyktra.

Men på fyllan bland förtrogna är det absolut vanligaste man "drömmer" om.

Går säkert att googla fram att det är vanligaste svaret om man ser till de anonyma undersökningar som gjorts.
Citera
2025-12-04, 00:12
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Att ha sex med kvinnor som man egentligen inte borde eller får ligga med är en favorit.
Ännu bättre är att ha gjort verklighet av de fantasierna!
Citera
2025-12-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vanligaste fantasin för en man?

Att ha en trekant med en mor och hennes dotter men det skulle de flesta inte erkänna när de är nyktra.

Men på fyllan bland förtrogna är det absolut vanligaste man "drömmer" om.

Går säkert att googla fram att det är vanligaste svaret om man ser till de anonyma undersökningar som gjorts.

Det är nog din egen fantasi du tänker på. :P Den finns inte ens med på topp-10.
Citera
2025-12-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Ännu bättre är att ha gjort verklighet av de fantasierna!

Haha ja det är alltid det bästa 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in