Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-10-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
🙂
Inget utöver det vanliga.
Haft trekant med två kvinnor innan det var mest jobbigt för den ena väntar bara på att få dase.

Roligare med en i taget
Citera
2025-10-06, 21:19
Medlem
trickydicks avatar
Carola.

Citera
2025-10-06, 21:21
Medlem
Citat:
Har just läst en bok om kvinnliga sexfantasier och funderar nu - vilka är de vanligaste sexuella fantasierna hos män?

Då är jag främst ute efter sånt som man också vill agera ut/testa/rollspela osv.

Någon som vet/läst/hört något?

Inget sånt trams.

En man vill ha en kvinna som är bestämd. Som en lejonhona som fäster blicken, ruckar av kalsongerna och gör det hon vill med mannen. Tar tag i honom,
Citera
2025-10-06, 21:31
Medlem
bogerts avatar
I stort sett alla män har fantiserat om en rejäl trafikstockning i Röven. Det märks förstås inte i någon statistik eftersom dom ihärdigt förnekar det. Ju mer hårdare förnekar det dessto säkrare kan man vara på vilka kandidaterna är.
Citera
2025-10-06, 22:13
Medlem
rex144s avatar
Två tjejer, jag står upp en på knäna suger min kuk och den andra slickar mig i röven.
Citera
2025-10-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Inget utöver det vanliga.
Haft trekant med två kvinnor innan det var mest jobbigt för den ena väntar bara på att få dase.

Roligare med en i taget

Har också bara haft trekant i den konstellationen. Två killar har inte varit aktuellt/på tapeten för någon av de killar jag varit tillsammans med. Och jag tror att jag skulle vilja känna och lita mycket på minst en av killarna om jag skulle ge mig på en trekant med två killar. Tyvärr litar jag inte på okända men, än mindre i grupp/två stycken.
Citera
2025-10-06, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag har varit passiv och aktiv, samma som de tjejer jag haft. Men när det gäller dominans så är det bara ena vägen för mig. Jag har smiskat tjejer jag haft på rumpan, men jag har nog aldrig varit med om att en tjej smiskat mig.

Trevligt med fler kvinnor på flashback, för ni är i minoritet. Välkommen.

Tack! Har varit här till och från i många år och ja, mycket män som hänger här.

Jag hade nog haft svårt att gå igång på en undergiven man om jag skall vara ärlig.
Citera
2025-10-06, 22:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Har också bara haft trekant i den konstellationen. Två killar har inte varit aktuellt/på tapeten för någon av de killar jag varit tillsammans med. Och jag tror att jag skulle vilja känna och lita mycket på minst en av killarna om jag skulle ge mig på en trekant med två killar. Tyvärr litar jag inte på okända men, än mindre i grupp/två stycken.

Är du bisexuell?
Citera
2025-10-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Är du bisexuell?

Nej det är jag inte. Men jag har varit ung, vild och nyfiken. 😅
Citera
2025-10-06, 22:43
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Törs jag nog inte nämna här då jag kan ske skulle bli anmäld för hets mot ... något, det har med att piska ett tidigare språkrör för miljöpartier. Piska hårt, länge och noga. Ne, det är inte frigolithuvudet!
Nu handlade det inte om dina egna sjuka runkfantasier, utan vilka som är de vanligaste.
Som troligtvis är;
-Trekant
-Suga på grannfruns tår
-Ta en kvinnlig kollega i röven
-Ta en manlig kollega i röven
-Din mamma
Citera
2025-10-06, 22:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej det är jag inte. Men jag har varit ung, vild och nyfiken. 😅

Om du kallar att ha sex med samma kön för ung, vild och nyfiken så. Finns även män som tänker så. Minns en man som hånglade med andra män bara för "att testa".
Citera
2025-10-06, 22:46
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Ha sex med en äldre kvinna.

Det där en gammal porrtidningsklyscha.
Den nittonåriga tjejen i kassan på Willys är förmodligen ganska långt upp på listan för män. Men man erkänner det inte för andra, för det sänker din sociala status något enormt. Så man erkänner det knappt för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in