2025-10-05, 15:01
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Då är vi två. Hör av dig om du får tag i ett vapen
2025-10-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluspluskenny
Läser du på JP? Vilket lärosäte?
Vi kan bli vänner om du vill.

Tack

Nej, jag läser på ett annat lärosäte.

PM.
2025-10-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyboot
Oj, vad jobbigt.

Eller också inte.

Jag bryr mig inte om sådana personer som dig.

Jag befinner mig på rock bottom/sista cirkeln utav helvetet, vilket innebär att jag har förlorat i princip allt.

Ingenting spelar någon roll längre.

Dina one liners rinner av mig.

Vad bra. Då var halva jobbet gjort för dig.
2025-10-05, 15:08
Medlem
Citat:
Dem har redan vunnit. För länge sedan.
Eller så vet dom inte ens om det, vad det nu är för hemskt.
Dina upplevelser behöver nödvändigtvis inte vara andras.
2025-10-05, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Vad bra. Då var halva jobbet gjort för dig.

Vad kränkt jag blev gubbe lilla.
2025-10-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Då är vi två. Hör av dig om du får tag i ett vapen

Varför känner du så?
2025-10-05, 15:12
Medlem
Citat:
Vad kränkt jag blev gubbe lilla.

Snyggt! Du kan ju
2025-10-05, 15:13
Medlem
Bättre göra något vettigt.
Jogga lte och reta någon tjockis.
Greta är också kidnappad. Som du varit?
2025-10-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Bättre göra något vettigt.
Jogga lte och reta någon tjockis.
Greta är också kidnappad. Som du varit?

Ja, jogga låter bra.
Väger själv för mycket tyvärr. Väger ca 80 Kg fördelat på 179,5 cm.
2025-10-05, 15:20
Medlem
Citat:
Oj, vad jobbigt.

Eller också inte.

Jag bryr mig inte om sådana personer som dig.

Jag befinner mig på rock bottom/sista cirkeln utav helvetet, vilket innebär att jag har förlorat i princip allt.

Ingenting spelar någon roll längre.

Dina one liners rinner av mig.

Du är nästan där redan. Dit du behöver komma. På samma sätt som oneliners bara rinner av dig kan du lära dig eller välja att låta dina känslor av smärta, mörker bara rinna av dig.

Du kan lära dig eller välja att behandla demonerna i din hjärna som anvämdrare på ett forum. Välj vilka du lyssnar på och vilka du vill ignorera.
2025-10-05, 15:25
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Varför känner du så?

Har bara legat i sängen hela dagen och stirrat så egentligen har jag inte energi men nu när du frågar så ska du få ett svar:

Har blivit nedtrampad emotionellt, misshandlad och kränkt på väldigt djupt sårande vis. Missat flertalet möjligheter till ett bättre liv och partnerskap pga att jag blivit vilseledd av min egna familj trots att de vill mitt bästa har de förstört väldigt mycket för mig. Har rest mig själv från avgrunden flera gånger i mitt liv och är på botten igen. Senaste tiden har alla mina närmanden mot kvinnor blivit avvisade, enligt kvinnor är jag värdelös. Har haft minimal närhet senaste åren trots att jag ser bra ut, är akademiskt utbildad, har flera intressen och hobbys och livserfarenhet och goda egenskaper, men det räcker inte för att bli en gnutta bekräftad i den här världen, så nu har jag tappat all lust att göra något med mitt liv. Blev bestulen på ovärderliga saker nu i somras och skadat kroppen irreversibelt av freak accident.

Känner mig klar.
2025-10-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Har bara legat i sängen hela dagen och stirrat så egentligen har jag inte energi men nu när du frågar så ska du få ett svar:

Har blivit nedtrampad emotionellt, misshandlad och kränkt på väldigt djupt sårande vis. Missat flertalet möjligheter till ett bättre liv och partnerskap pga att jag blivit vilseledd av min egna familj trots att de vill mitt bästa har de förstört väldigt mycket för mig. Har rest mig själv från avgrunden flera gånger i mitt liv och är på botten igen. Senaste tiden har alla mina närmanden mot kvinnor blivit avvisade, enligt kvinnor är jag värdelös. Har haft minimal närhet senaste åren trots att jag ser bra ut, är akademiskt utbildad, har flera intressen och hobbys och livserfarenhet och goda egenskaper, men det räcker inte för att bli en gnutta bekräftad i den här världen, så nu har jag tappat all lust att göra något med mitt liv. Blev bestulen på ovärderliga saker nu i somras och skadat kroppen irreversibelt av freak accident.

Känner mig klar.

Detta gör mig ledsen.
Ställer samma fråga till dig som jag gjorde till den andra personen som också mådde dåligt.
Kan jag hjälpa dig på något sätt?

Vi är alla människor. Låt oss behandla varandra som det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in