2025-10-08, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Inte alls ni är bara korkade!

Okej så alla som inte tycker som du är korkade?
Du låter som en puräkta vänstermupp.

Testa gå utanför din bubbla så kommer du möta massor av "otäcka oliktänkande".
Citera
2025-10-08, 12:34
Medlem
bomhulls avatar
Väldigt vad han är pro israel !
Flera facebook inlägg i rad om hur dålig greta och palestina aktivister är😂
I mina ögon så är det bättre att folk i mellanöstern får leva där dom hör hemma .
Citera
2025-10-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Okej så alla som inte tycker som du är korkade?
Du låter som en puräkta vänstermupp.

Testa gå utanför din bubbla så kommer du möta massor av "otäcka oliktänkande".

Inte alls tyvärr kan jag inte göra något åt att sd;s väljare är byfånar och bonnläppar som Mattias Karlsson säger!
Citera
2025-10-08, 15:00
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Inte alls tyvärr kan jag inte göra något åt att sd;s väljare är byfånar och bonnläppar som Mattias Karlsson säger!
Tur att vänstern har alla skarpa knivar i sin låda 🤣🤣🤣
Citera
2025-10-08, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Om han hade hyllat rätt parti så skulle det inte ha varit något problem.
Titta på badhusbygget, det är nog många kamrater som kliat varandras ryggar med de pengarna.

När det gäller badhuset i Kiruna så är alla partiet inblandade.

S, V, FI och Samelistan hade makten när man beslutade om en förstudie
C, M och SJVP styrde Kiruna när man beslutade om att påbörja bygget.
Sen 2020 så styr S, V Kiruna. Ledningen från S har bytts ut sen 2014 och de sitter ju med resultatet av de beslut som togs i de två föregående mandatperioder.

Det är mycket möjligt att RH politiska tillhörighet gjorde att han blev obekväm. Men jag misstänker mer på att en person med hans bakgrund har svårt att anpassa sig till den kommunala byråkratin och lagarna som styr dem. Både RH och Kirunas kommunalråd har varit inne på den linjen.
Att driva ett nystartat kommunalt besöksnäringsbolag innebär vissa givna utmaningar. Ägare och styrelse (politiker) har inte någon djupare kunskap, förståelse och erfarenhet från dylikt, skriver Richard Herrey
I vissa delar har väl Richard rätt för det här är inte att jämställa med ett privat bolag. Det ställs andra krav i kommunal verksamhet säger Mats Taaveniku
https://www.nsd.se/nyheter/kiruna/ar...iruna/l682mp8r
Citera
2025-10-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Väldigt vad han är pro israel !
Flera facebook inlägg i rad om hur dålig greta och palestina aktivister är😂
I mina ögon så är det bättre att folk i mellanöstern får leva där dom hör hemma .
Han verkar ha fått en uppfostran inom Mormonkyrkan. Han påminner om Ebba Busch som också är politiskt aktiv utifrån sin fostran inom det religiösa Livets ord.
Men oavsett så verkar Rickard Herrey vilja vara en sådan som styr andras liv och öden precis som han själv en gång blev styrd in i religionen och då kommer ändå han själv från en cirkusfamilj?
Man påminns om också högernissen Reinfeldts egna rötter i en cirkusfamilj.
Senast redigerad av zubert 2025-10-09 kl. 22:13.
Citera
2025-10-10, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zubert
Han verkar ha fått en uppfostran inom Mormonkyrkan. Han påminner om Ebba Busch som också är politiskt aktiv utifrån sin fostran inom det religiösa Livets ord.
Men oavsett så verkar Rickard Herrey vilja vara en sådan som styr andras liv och öden precis som han själv en gång blev styrd in i religionen och då kommer ändå han själv från en cirkusfamilj?
Man påminns om också högernissen Reinfeldts egna rötter i en cirkusfamilj.
Han är klok och skarp i sina kommentarer! Och jag tycker det är fan så mycket bättre än det nu nämner en vänsterslöddret som du verkar stå bakom!
Citera
2025-10-10, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Han är klok och skarp i sina kommentarer! Och jag tycker det är fan så mycket bättre än det nu nämner en vänsterslöddret som du verkar stå bakom!
Jag tror inte på politik.
Citera
2025-10-10, 01:09
Medlem
Citat:
Jag tror inte på politik.
Så vad tror du på då? Är inte samhällsfrågor viktiga för dej?
Citera
2025-10-10, 01:46
Medlem
Citat:
Så vad tror du på då? Är inte samhällsfrågor viktiga för dej?
Jag tror på att allt snart kommer att ordna sig den naturliga vägen och på den vägen ser vi t. ex nu Richard Herrey gå.
Citera
2025-10-10, 01:52
Medlem
Citat:
Jag tror på att allt snart kommer att ordna sig den naturliga vägen och på den vägen ser vi t. ex nu Richard Herrey gå.
Så alla problem med gängkriminalitet mm kommer bara upphöra tror du?
Citera
2025-10-10, 01:58
Medlem
Citat:
Så alla problem med gängkriminalitet mm kommer bara upphöra tror du?
Vad får dig att tro att Richard Herrey kan stoppa gängkriminalitet? För tråden handlar ju honom, eller hur?
Richard Herreys pappa är av resandesläkt, cirskusfolket precis som Reinfeldt, folk som numera anses som etniska svenskar, liksom dagens nyimporterade folkslag också en dag kommer att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in