2025-12-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knugensbrorson
hmm. intressant. Jag känner Louis Herrey och herrey bröderna verkar som ganska normala och trevliga människor

men ja, även om KD vill rekrytera honom så är det osäkert om dom kommer göra det. finns gott om folk som väntat på sin chans i årtionden inuti partiet och partierna mår bra av att befodra inifrån för lojaliteten

Samtidigt är han bevisligen en person som drar röster och KD har ju inte tvekat att rekrytera sådana personer tidigare. T.ex. Alice Teodorescu Måwe och Lars Adaktusson.
Citera
2025-12-15, 12:52
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Samtidigt är han bevisligen en person som drar röster och KD har ju inte tvekat att rekrytera sådana personer tidigare. T.ex. Alice Teodorescu Måwe och Lars Adaktusson.
Så är det ju verkligen ja. Ebba Bitch har ju visat att hon gärna låter kändisskap och antal följare i sociala medier gå före att ha kokat kaffe på partidagarna sedan ungdomsåren. Detta visades ju inte minst när ATM plockades in från sidan till EU-valet.
Citera
2025-12-15, 12:58
Medlem
Citat:
De tre är kunniga personer som gynnar partiet.
Citera
2025-12-15, 16:14
Medlem
Citat:

ja, jag tror dessa mindre partier är lite mer desperata än tex moderaterna som är mega partier
Citera
2026-02-05, 19:54
Medlem
JymdKjams avatar
Idag tillkännager han att han bytt parti och representerar nu (kd):

https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=b813da84-97de-4fc2-83a1-b69042de1f9e

Citat:
– I dag är jag kristdemokrat, säger han till SVT Nyheter. Han ser nu fram emot att få vara en del av partiets valrörelse.
– Jag tittar på vad jag kan göra i dag och vad jag kan göra för att vara med och påverka. I det här fallet känner jag mig otroligt tillfreds med att vara i Kristdemokraterna, fortsätter han till SVT.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in