Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-07, 18:57
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Varför blockade han bara på fb och inte på messenger då ? 🤨
🤣

Vet inte men antar bara..
Att du inte ska kunna skriva öppet..

Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-10-07 kl. 19:02.
Citera
2025-10-07, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
🤣

Vet inte men antar bara..
Att du inte ska kunna skriva öppet..

Ja han är väl orolig att den han har börjat träffa ska se nån kommentar eller nåt, tyckte det var lite misstänksamt att han hade rensat vår konversation efter att vi hade pratat intimt senast också det gjorde han troligtvis för att inte hon skulle se det heller men jag har bevis på hans meddelanden iaf om hon nu skulle höra av sig och bli misstänksam
Citera
2025-10-07, 19:08
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Ja såklart, inte så jag menade

Men asså va? Ni har aldrig träffats?! Hur är det möjligt att bli så besatt av någon man aldrig ens har träffat? Känns lite sorgligt när det säkert finns massor av killar i närheten av dig som du kunnat träffa istället.

Fast om du läser tråden så framkommer det att den här killen inte har gjort nått fel. De har inte haft nån relation annat än i TS huvud. De har aldrig ens träffats. När han sen träffar en tjej där han bor är han juste och berättar det för TS.
🙂

😳 Det är fan galet!
Citera
2025-10-07, 19:27
Medlem
Zests avatar
Citat:
Men varför delar han det där klippet som en pik mot mig då om han inte känner nånting för mig ? Jag tror han har känslor men vågar inte acceptera det... Om han inte brydde sig överhuvudtaget om mig så borde han väl inte ha delat klippet
Han vill nog att du ska förstå att det inte är hans problem längre utan endast ditt eftersom du trots att han blockat dig inte verkar vilja ta in det.

Du ältar och försöker hitta lösningar på ett problem som i hans värld inte finns längre utan bara finns i din värld.
Citera
2025-10-07, 19:52
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Jag vet inte om han har några känslor för mig eller inte. Tyvärr så tycker jag för mycket om honom för att bryta helt

Du är ditt egna problem i denna situationen. Du har två val: fortsätta bli sårad och vänta på något som aldrig kommer.
Eller bara klippa. Det är upp till dig. Men att sitta och lipa löser inget.

Så välj hur du själv vill, det är endast du som kan ta på dig "vuxenbyxorna" och be honom fara.
Citera
2025-10-07, 20:03
Medlem
Citat:
Jag vet inte om han har några känslor för mig eller inte. Tyvärr så tycker jag för mycket om honom för att bryta helt

Men dåså, då kan vi ju stänga tråden - för du vill ju inte ha tips uppenbarligen?
Blir så jävla trött på alla tjejer som springer efter vuxna karlar som inte är ute efter annat än att utnyttja dem för deras kroppar.. Men antar du inte förstår att han utnyttjar dig? Du vill bli utnyttjad?
Citera
2025-10-07, 20:34
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Men dåså, då kan vi ju stänga tråden - för du vill ju inte ha tips uppenbarligen?
Blir så jävla trött på alla tjejer som springer efter vuxna karlar som inte är ute efter annat än att utnyttja dem för deras kroppar.. Men antar du inte förstår att han utnyttjar dig? Du vill bli utnyttjad?

På vilket sätt utnyttjar han mig ? Det är väl klart att jag inte vill bli utnyttjad ?!
Citera
2025-10-07, 20:53
Medlem
Citat:
På vilket sätt utnyttjar han mig ? Det är väl klart att jag inte vill bli utnyttjad ?!

Han manipulerar ju dig till att uppfylla hans behov av sexting, nakenbilder och tröst genom att använda det faktum att du vill ha en seriös relation med honom. Det verkar ju som att han pratar om att han vill ses, trots att han inte verkar ha den avsikten.

Varför pratar han om det då? Jo för att det bibehåller flödet av nakenbilder, sexiga meddelanden och tröstande uppmärksamhet.
Citera
2025-10-07, 21:09
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Han manipulerar ju dig till att uppfylla hans behov av sexting, nakenbilder och tröst genom att använda det faktum att du vill ha en seriös relation med honom. Det verkar ju som att han pratar om att han vill ses, trots att han inte verkar ha den avsikten.

Varför pratar han om det då? Jo för att det bibehåller flödet av nakenbilder, sexiga meddelanden och tröstande uppmärksamhet.

Ja alltså jag har väl inte sagt till honom att jag egentligen vill att vi har en seriös relation men det kanske han har märkt ändå jag vet inte. Jag frågade bara nån gång när han skulle komma till Uppsala han sa att han inte visste jag vet att han har super mycket på sitt jobb han jobbar varje dag. Så blir kanske svårt att ta ledigt från jobbet. Vet bara att han var i närheten av Uppsala för ca 2 veckor sen men då var det nog inte aktuellt att träffas för då var han på sin brors bröllop och han kanske hade börjat träffa den andra tjejen då också vet bara att han ska åka till Usa i december så om det skiter sig mellan han och tjejen och vi eventuellt får kontakt igen så kanske jag frågar om han vill sova hos mig innan han åker till Arlanda. Sen vet jag inte om han eventuellt är i Uppsala vid farsdag också sen kanske det inte blir förrän i påsk eller nästa sommar
Citera
2025-10-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ja alltså jag har väl inte sagt till honom att jag egentligen vill att vi har en seriös relation men det kanske han har märkt ändå jag vet inte. Jag frågade bara nån gång när han skulle komma till Uppsala han sa att han inte visste jag vet att han har super mycket på sitt jobb han jobbar varje dag. Så blir kanske svårt att ta ledigt från jobbet. Vet bara att han var i närheten av Uppsala för ca 2 veckor sen men då var det nog inte aktuellt att träffas för då var han på sin brors bröllop och han kanske hade börjat träffa den andra tjejen då också vet bara att han ska åka till Usa i december så om det skiter sig mellan han och tjejen och vi eventuellt får kontakt igen så kanske jag frågar om han vill sova hos mig innan han åker till Arlanda. Sen vet jag inte om han eventuellt är i Uppsala vid farsdag också sen kanske det inte blir förrän i påsk eller nästa sommar

Du behöver inte ha sagt rätt ut att du vill ha en seriös relation. Det förstår han naturligtvis. Och han förstår ju definitivt att du vill ses, annars hade han inte sagt detta trots att han inte vill ses.

Möjlighet att träffa dig har han nämligen haft hela tiden, vad han än säger. Han har nämligen enligt kollektivavtal rätt till två dagars sammanhängande ledighet per vecka så han behöver alltså inte "ta ledigt" från jobbet, utan han får ledigt dessa dagar i sina vanliga scheman. Någon gång per månad ska tvådagarsledigheten dessutom infalla på en helg.

Vidare får ledighetsansökningar gjorda i god tid inte avslås utan goda skäl, och det verkar ju inte vara några problem heller om han ska resa till andra sidan jordklotet om någon månad.

Så nej, han är inte så uppbunden av jobb att han inte kan träffa dig, utan det är ett val han har gjort.
Citera
2025-10-07, 21:31
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Du behöver inte ha sagt rätt ut att du vill ha en seriös relation. Det förstår han naturligtvis. Och han förstår ju definitivt att du vill ses, annars hade han inte sagt detta trots att han inte vill ses.

Möjlighet att träffa dig har han nämligen haft hela tiden, vad han än säger. Han har nämligen enligt kollektivavtal rätt till två dagars sammanhängande ledighet per vecka så han behöver alltså inte "ta ledigt" från jobbet, utan han får ledigt dessa dagar i sina vanliga scheman. Någon gång per månad ska tvådagarsledigheten dessutom infalla på en helg.

Vidare får ledighetsansökningar gjorda i god tid inte avslås utan goda skäl, och det verkar ju inte vara några problem heller om han ska resa till andra sidan jordklotet om någon månad.

Så nej, han är inte så uppbunden av jobb att han inte kan träffa dig, utan det är ett val han har gjort.

Är det så även i restaurangbranschen då ? Jag vet inte han kanske känner att han måste jobba varje dag tror han låser upp och och låser efter stängning sen har han säkert massa pappersarbete och fixa löner m.m. jaja får väl se hur det blir
Citera
2025-10-07, 21:44
Medlem
Citat:
Är det så även i restaurangbranschen då ? Jag vet inte han kanske känner att han måste jobba varje dag tror han låser upp och och låser efter stängning sen har han säkert massa pappersarbete och fixa löner m.m. jaja får väl se hur det blir

Det är just restaurangbranschen som har detta avtal och denna regel, bland annat för att skydda just den som känner sig tvungen, och naturligtvis även de som blir mer aktivt tvingade. Pappersarbete och löneutbetalningar ingår naturligtvis i arbetstiden. Om han både öppnar och stänger har han minst varannan vecka fler dagar ledigt än två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in