2025-10-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Han har blivit väldigt glad och kåt av mina bilder tidigare så..
Du fokuserar på vad han uppskattar, istället för att utgå från dig själv. Läs om ”medberoende” och om ”kvinnor som älskar för mycket”, så kanske du får en tankeställare om dig själv.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Oj. Vilket trauma för den snubben! Nej han skulle nog tänka ok vilka meningar och du lade på detta. Det är öppet. Vill du göra något. Ghosta istället.

Nä vill inte ghosta vill att han ska förstå att det är slut lekt med mina känslor och hans velande nu
Citera
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
?
Allt kommer att ordna sig.

Det kommer bli bra.

Citat:
Vad tror ni han kommer svara då om jag skickar det som jag har tänkt ??
(Hon är fortfarande intresserad av mig även om hon säger motsatsen) Hon ger respons. Hon håller på att fastna för mig.
Citera
2025-10-05, 00:42
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Allt kommer att ordna sig.

Det kommer bli bra.

(Hon är fortfarande intresserad av mig även om hon säger motsatsen) Hon ger respons. Hon håller på att fastna för mig.

Det tvivlar jag på. Ja men vad kommer han svara om han nu svarar ? Vad hade du svarat ?
Citera
2025-10-05, 00:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Nä vill inte ghosta vill att han ska förstå att det är slut lekt med mina känslor och hans velande nu

Men då är väl just ghosta det. Att du ens gör ett ämne om det på FB och har lagt ner tid på ditt meddelande tyder på just att det inte är slut för dig. Om ghostande skulle han ju definitivt veta att det var slut från din del och skulle förmodligen om nu någon att ha börja kräla själv för att du ens skulle svara honom tillbaka.
Citera
2025-10-05, 00:45
Medlem
auruns avatar
Bilder? Va?
Sen vet du själv att du kommer fortsätta ta emot honom. Låter som du är typ 16..??

Vuxet svar: ignorera honom för alltid. Släpp det bara.
Du kommer inte göra som jag skriver men du startade en tråd på Flashback och får svar. När du blir äldre kommer du se att jag hade rätt.
Citera
2025-10-05, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Bilder? Va?
Sen vet du själv att du kommer fortsätta ta emot honom. Låter som du är typ 16..??

Jaha men det är jag inte.
Citera
2025-10-05, 00:48
Medlem
Han har kommit och gått tidigare, och du tror att han kommer att sluta med det?
Ledtråd: han kommer inte att ändra på sig.
Citera
2025-10-05, 00:48
Medlem
Citat:
Har blivit sårad så många gånger tidigare av andra män genom åren så vad spelar det för roll om jag blir sårad en gång till ? Mitt självförtroende är redan förstört för längesen iaf
Det känner jag igen men just därför är det ännu viktigare att värdesätta sig själv. Det låter som att du har tendens att söka dig till toxiska män med narcissistiska personlighetsdrag. I mina öron låter det som att du blir utnyttjad. Sluta skicka bilder på dig själv till skithögar till män.
Citera
2025-10-05, 00:50
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Det tvivlar jag på. Ja men vad kommer han svara om han nu svarar ? Vad hade du svarat ?
Spelar det egentligen någon roll vad han säger då han inte gör det han säger?

Vad vill du då?

Det verkar som att du tycker om honom mer än vad han tycker om dig?

Vill du känna verkligen kärlek även om du inte känner för det "just nu" så måste du sluta träffa denna som skadar ditt hjärta varje gång han lämnar.

Jag skulle inte lämna men jag är inte han. Sedan kanske jag ljuger så den enda sanningen du har är handlingarna som personen har med dig.

Om de stämmer med vad han säger eller om de inte gör det.
Citera
2025-10-05, 00:53
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Spelar det egentligen någon roll vad han säger då han inte gör det han säger?

Vad vill du då?

Det verkar som att du tycker om honom mer än vad han tycker om dig?

Vill du känna verkligen kärlek även om du inte känner för det "just nu" så måste du sluta träffa denna som skadar ditt hjärta varje gång han lämnar.

Jag skulle inte lämna men jag är inte han. Sedan kanske jag ljuger så den enda sanningen du har är handlingarna som personen har med dig.

Om de stämmer med vad han säger eller om de inte gör det.

Jag vill att han och jag börjar dejta seriöst och att han slutar hålla mig hemlig.

Ok
Citera
2025-10-05, 00:54
Medlem
Citat:
Har blivit sårad så många gånger tidigare av andra män genom åren så vad spelar det för roll om jag blir sårad en gång till ? Mitt självförtroende är redan förstört för längesen iaf
Jo och det märks. Hur gammal är du egentligen?
Börja förändra dig idag och sluta se dig som ett offer. Det är bättre att ägna den kraften du uppenbarligen ödslat på killar på dig själv istället.
Vi har bara ett enda liv och det går snart över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in