Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-05, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Exakt- det har ju snarare lugnat ner sig/alternativt börjat gå tillbaka till den tiden. Vad tusan gjorde TS den tiden?

Verkligen. Framförallt tycker jag att dagens yngre, speciellt tjejer är mer slutna och reserverade. Visst, de växer upp och lär sig vad Only Fans är men det är fan mer städat än random gästbok på Lunarstorm.

Vi var "först ut" med den moderna sexualiteten och den var fullkomligt jävla oreglerad.
Citera
2025-10-05, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Att tonårstjejer klär sig utmanande har vart en pryl sen Sokrates.

Dom har upptäckt att dom har en kropp och försöker navigera i snårfältet som är deras egen sexualitet och hur män vill att det ska vara.

Du, precis som jag är gammal, låt dom göra sin pryl... Det har hänt i 2500 år åtminstonde.

nja, de klädde sig knappast så 2009.
Citera
2025-10-05, 10:18
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Dessa tonårstjejer låter bara sin personlighet komma ut i uttryck via kläder.

Om de klär sig som horor så är de horor.

Stirra föraktfullt på dem och gå vidare, de skall känna sig smutsiga.
Åk hem till ditt arabland om det inte passar🧕
Citera
2025-10-05, 10:23
Medlem
fendadens avatar
Det är både fel och förkastligt på samhällsnivå men helt fantastiskt på ett individuellt plan, som så mycket annat.
Citera
2025-10-05, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kvinnor ska kunna gå i vad dom vill och vad som är tillåtet. Att svartskallar och svenska oskulder måste kalla dom hora sitter i dessa ''mäns'' problematik.

Problemet med tonåringar, inte minst tjejer, är att många av dom kommer revoltera på annat sätt om utmanande klädsel förbjuds.

Uttrycket kommer alltid manifesteras på ett eller annat sätt.

Det är väl upp till föräldrarna men grundproblemet (om det nu kan betraktas som ett problem) ligger i vilka de tar intryck av.
Citera
2025-10-05, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Bor numera bredvid något högstadium/gymnasium. Där får man se många tonårstjejer.

Jag har noterat att det verkar vara en trend bland tonårstjejer att klä sig som horor. Höga nylonstrumpor, korta kjolar, linne som visar så mycket av tuttarna som möjligt, etc. Det känns som att de har tittat på Easy A och försöker vara som Emma Stone i den filmen.

Kan tänka mig att det är många män som går förbi och blir styva i byxorna när de ser lammköttet skylta med sina ben, stjärtar, tuttar och vulgära och utmanande klädsel.

- Är detta en utbredd trend?
- Tillåter ni era tonårstjejer att klä sig som horor?
- Har ni något emot att män ser på era döttrar med kåthet i blicken?
- Tycker ni att tjejerna har rätt till sin egen kropp och därmed får klä sig hur de vill?

Varför sitter du och kollar in tonårstjejer..
Citera
2025-10-05, 11:31
Medlem
Som TS skriver om stjärtar och tuttar på tonårstjejer och håller på att kolla på Easy A som bokstavligen handlar om en lättklädd slampa så är det ingen högoddsare att han är mannen som blir ” styv i byxorna” av ”lammköttet”.

Gör en tråd om det också för att sätta spiken i sin egna kista.

Bäst att du inte går runt och studerar mer tonårsstjärtar TS, vore ju inte bra om någon fick för sig att det handlade om nåt annat än statistikföring
Citera
2025-10-05, 12:45
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Åk hem till ditt arabland om det inte passar🧕
Haha, mer Svensk än dig. Kvinnor kan klä sig som horor om de är horor.

Om de inte är horor bör de undvika att klä sig som horor.

Här är det faktiskt bra med den arabiska kulturen: de har bättre kontroll på sina kvinnor så de inte ser ut som hoes 😂😂
Citera
2025-10-05, 12:47
Medlem
Förutom modet i sig, på vilket sätt skiljer det sig från ett högstadie på 90-talet? Tonårstjejer vill bli sedda.
Citera
2025-10-05, 12:49
Medlem
Trakessons avatar
Jag funderar mest på hur många horor TS känner? Själv känner jag ett par tre före detta och är även ytligt bekant med några aktiva, och nu vet jag inte om de klär sig annorlunda när de jobbar, men annars klär de sig som vem som helst.

Sedan är jag väl en snuskgubbe, men jag stör mig inte på utmanande klädda tonårsflickor. Hade jag en dotter skulle hon få klä sig som hon vill, men jag skulle prata med henne om hur män reagerar på det och att hon inte behöver gå med på något hon inte själv vill.
Citera
2025-10-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det började med Azazel. Korrumperade influenser samt moralisk korruption.

Visade kvinnor hur man sminkar sig bland annat, går långt tillbaka detta. Sen har det bara blivit värre genom media och frigörelsen av kvinnor.

Se på dom nu… sorgligt.
Det tog fart med "apokalypsens fyra ryttate": Raffaella Carrà, Madonna, Gwen Stefani och Stefani Germanotta (Lady Gaga).

Inga bra förebilder.
Citera
2025-10-05, 13:06
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Bor numera bredvid något högstadium/gymnasium. Där får man se många tonårstjejer.

Jag har noterat att det verkar vara en trend bland tonårstjejer att klä sig som horor. Höga nylonstrumpor, korta kjolar, linne som visar så mycket av tuttarna som möjligt, etc. Det känns som att de har tittat på Easy A och försöker vara som Emma Stone i den filmen.

Kan tänka mig att det är många män som går förbi och blir styva i byxorna när de ser lammköttet skylta med sina ben, stjärtar, tuttar och vulgära och utmanande klädsel.

- Är detta en utbredd trend?
- Tillåter ni era tonårstjejer att klä sig som horor?
- Har ni något emot att män ser på era döttrar med kåthet i blicken?
- Tycker ni att tjejerna har rätt till sin egen kropp och därmed får klä sig hur de vill?
Jag hade dock aldrig tillåtit om min dotter hade klätt sig om ett luder.
Ansvaret hänger på föräldrarna men tyvärr är många föräldrar slappa samt finns det många mammor som uppmuntrar horkläderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in