Citat:
Ursprungligen postat av
Havskung
Alltså, mamman som anmälde hade ingen anledning att leka polis, OCH det var verkligen tur för den här killen att hon anmälde, så polisen fick göra sin utredning! Dom enda som hade anledning att bli glada ifall ingen polisutredning hade gjorts är dom som förföljde och misshandlade honom. I så fall kunde det falska ryktet fortsätta spridas utan att någon kunde säga att det var falskt!
Mjaaa käre Brutus det där duger inte, plåster på såren eller vad menar du när du säger att det är tur att någon (I det här fallet en kille med funktionsnedsättning) blir anmäld på falska grunder utan att någon kollar upp sina barn först och varav målsäganden dyker inte upp i rätten?
Alltså rättvisa är skipad när de två odugliga medborgarna (oavsett ålder) Släpas ut på torget till allmän beskådan och bespottning och på bara knän ber om ursäkt för vad i helvete de har gjort. Jag bryr mig inte en sekund att dessa är minderåriga då får deras föräldrar ta smällen i så fall. Det här är så jävla äckligt gjort. Hade det varit min unge hade jag slagit benen av fanskapet och adopterat bort skiten.
Men föräldrarna vågar inte ta det ansvaret för de vet att de skulle bli utskrattade och få skämmas i all framtid.
Så fram med namn på de äckliga skitungarna och deras familjer. Då börjar det likna någon form av upprättelse.