• 4
  • 5
2025-10-10, 16:29
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlingsplan
Du kan utläsa det själv genom att klicka på länken till domen och studera de fyra sista siffrorna i personnumret.

Men för att svara på din fråga. Nej personen är född i Västerbotten, inte Norrbotten.

Sen är han inte gripen. Han var nog aldrig gripen. Däremot nu mera dömd. Men domen har inte vunnit laga kraft ännu så teoretiskt kan han överklaga och bli friad.

Skumt, inte många med det namnet i Umeå men personen jag tänkte på kanske inte bor där längre heller, det mesta andra stämde bra överens på någon jag tänkte på.
Citera
2025-10-11, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det är ju helt sjukt om det är sant. Har du källa på det?
Källor och källor… känner rätt många som jobbat/jobbar på massage och det är vad jag fått berättat för mig.

Kan väl tillägga att det gäller inte alla salonger utan de som är mer bordeller än massage. På de som faktiskt har riktigt massage så brukar de som jobbar få lite betalt per massage.
Citera
Idag, 09:11
Medlem
Fortfarande ingen som vet vilken salong det gäller? Ca 12 som misstänks, kanske inte alla åtalade än men vem var det mer än S*efan som åkte dit?

VK: "Ytterligare en man har fått ett strafföreläggande för köp av sexuell tjänst på den aktuella salongen i Umeå"
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in