Jag hade en sån "fling" med ett ex.
Hon gjorde slut, inget jättedramatiskt, tror hon mest var uttråkad men ja, hon hade ju börjat träffa en ny redan då för dom blev tillsammans bara månader efter upbrottet.
Sknade inte henne men hon var lite galen så sexet var...a-mazing!
Sedan när han dumpade henne efter ett par år började hon messa, vi snackade om allt möjlgt i flera månader tills hon ville bjuda över mig för att "visa nya lägenheten"
Jag min naiva idiot gick dit i god tro och hade faan inte fått av mig skorna i hallen innan hon stog på knä med dolmen långt ner i halsen.
Vi knullade som kaniner i några timmar innan jag fick lite post nut clarity och hävde ur mig att "det här var nice men vi ska inte bli ihop igen"
Hon hävdade att det passade henne bra och att hon bara var lite kåt och ville ha kuk men att jag gärna fick komma över igen. förmodligen höll hon masken för att inte tappa ansiktet fattar jag ju nu i efterhand.
Det hela pågick i kanske ett år, vi hördes när det kliade lite, nån kom över till den andre, knullade skiten ur varandra och lämnade sedan innan det blev snack om sova över och sånt.
Sågs aldrig utanför "arrangemanget " och hördes bara via mess men jag misstänker att hon ville ha mig tillbaka för hon var väldigt mjuk och tillmötesgående hela tiden vilket var lite olikt henne.
Sen gick hon tyvärr bort i en olycka och så var det med det.
Jag misstänker att det är VÄLDIGT ovanligt att det går så pass "bra" som det gick för mig. Avslutet var ju olyckligt men det året minns jag med enbart positiva känslor.