Citat:
Ursprungligen postat av
Himmelellerhelvete
Har verkligen ingen sett hur detta gick till? Skrivs väldigt lite om det bedrövligt ,är inte ett människoliv värt någonting? Togs som tur var upp i Efterlyst ikväll måtte det komma fram några vittnen nu som vågar träda fram.
Tror inte ett dugg på att som polisen sa - olycksfall. Hur länge ska detta få fortgå att folk inte ska kunna gå ut utan att riskera att dö.?
Jo. Olycksfall - skitsnack. Klart att en kille född -63 inte bara helt plötsligt snubblar och faller så olyckligt att han slår ihjäl sig på någon sten. Han var inte så gammal att han inte hade några reflexer att ta emot sig med armarna såvida han inte var handikappad.
Att folk ringde in och rapporterade
bråk vittnar ju om att det rörde sig om just det och inget annat.
Nu kan det ju vara så att obduktionen visar att dödsorsaken
kunde ha varit ett hårt fall, men knappast av sig själv. Klart gärningsmännen kommer att skylla på varandra/inte veta någonting/hävda att det inte var meningen att döda BO etc. Öppnar massor av möjligheter för dem.''
Själv är jag hundmänniska och har alltid haft hund men aldrig tidigare varit rädd att gå ut och rasta hunden även sent på kvällen, trots att jag varken är stor och stark eller man. Men nu vågar jag banne mig inte skaffa mig hund p.g.a. alla dårar där ute.