Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Trots att jag har förklarat för dig hur det kommer sig att ett inlägg varnades separat fortsätter du älta att du vill ha ett svar.
Om inläggen inte är off topic och varningsvärda kan en diskussion här antagligen komma fram till det i så fall och då finns utrymme för att makuleras varningarna.
Du missar frågan, som är hur det kunde bli två varningar för tre inlägg? Antingen är varje inlägg varningsvärt och då borde det blivit tre varningar (det är inte vad jag vill), eller så var den sidodiskussion jag hade med en annan användare varningsvärd, och då borde det blivit en varning.
Skälet till att det blev två var att du var för snabb, och missade ett inlägg (fö det första, postat tidigare än de andra två). Du kunde ju bara tagit bort det, men valde att varna även för det. Samma hände tydligen en annan användare i tråden.
Och när jag enligt reglerna försöker diskutera det med dig i PM säger du bara att 'det är avslutat'.
Varför inte bara acceptera att du gjorde ett misstag och ta bort den andra varningen?
Finns det något sätt att överklaga, eller är det bara att hoppas att admin eller någon annan mod läser detta och får dig på bättre tankar?