Citat:
Ursprungligen postat av
Isterbandsdoktorn
Kan ju fortfarande inte vara kunden som får ta smällen för att du inte har koll på punkt 1).
Punkt 2, det får du lösa själv med transportföretaget utan att det drabbar kund. Fortfarande ditt problem.
Skulle aldrig anlita en som dig, hoppas du blir rökt och ingen anlitar dina tjänster när du försöker blåsa folk pga. Din inkompetens och saknad av moral.
Du verkar inte veta mycket och vet ej om du ens jobbar.
punkt 1: jo kunden kan ta den smällen för lämpliga skäll som jag inte kunnat förutsett.
Det som gäller inom lämpliga skäl än vad andra företag hade tagit för tjänsten.
Enbart på tippavgifter fick jag kunden att tjäna 30.000-50.000 kr genom att jag hade annan kund som kunde ta emot materialet.
Punkt 2: Märker att du har noll koll när det kommer till förhandling till lastbils företag och undrar varför du ens svarar på denna tråd.
Denna kund har anlitat mig för andra gången och vi bråkar inte med varandra och är överens nu.
Det hade varit en helt annan sak om jobbet hade blivit 100-150 % dyrare men så är ju inte fallet.
Dom är redo på att anlita mig igen för att jag är ärlig mot dom och att arbetet är bra utfört utan fel, kostnaden blev lite fel i detta fall men inte arbetet i sig själv då dom var nöjda.
Du vet inte ett skit min vän och du har fel, jag kommer få fullt betalt.
Dom sökte min hjälp och inte tvärt om och vår relation med kunden är fortfarande bra.