2025-09-30, 21:52
Medlem
Hej! Har bytt klockfjäder och tappat kontakten med servon. Styret är tungt och jag får felkod 03375 på min passat b6 2010. Läst att detta måste lösas med kalibrering/kodning med hjälp av vdcs. Någon här som kan hjälpa mig i stockholms området mot betalning givetvis!
Citera
2025-09-30, 22:00
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Hej! Har bytt klockfjäder och tappat kontakten med servon. Styret är tungt och jag får felkod 03375 på min passat b6 2010. Läst att detta måste lösas med kalibrering/kodning med hjälp av vdcs. Någon här som kan hjälpa mig i stockholms området mot betalning givetvis!

Går de inte att släcka felkoden utan intermittent fel, fick sj skicka in boxen till England för släckning betydligt billigare än på hemmaplan.

Hoppas det löser sig för dig dock, kanske går med annat till obd....
Citera
2025-10-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Går de inte att släcka felkoden utan intermittent fel, fick sj skicka in boxen till England för släckning betydligt billigare än på hemmaplan.

Hoppas det löser sig för dig dock, kanske går med annat till obd....
Nej felkoden går inte att radera med obd, tänker att vw verkstad säkert kan lösa det men lär kosta skjortan
Citera
2025-10-01, 21:00
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Nej felkoden går inte att radera med obd, tänker att vw verkstad säkert kan lösa det men lär kosta skjortan

Antog nästan det, ja det drar iväg mer his dom.. Finns inga "externa" ställen att släcka den? Att skicka iväg boxen alltså... För mig att det gick på 1500 eller nåt tur o retur för detta, vet bara att auktoriserat skulle gå på det dubbla, minst... Ett rån mot kunderna för en sådan sak...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in