• 4
  • 5
2025-10-01, 15:59
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Skräll att det är en svartskalle som startat tråden.
Citera
2025-10-01, 16:07
Medlem
Sun Rulers avatar
Slå ett slag för ditt äktenskap, mot din hustru!

/Parterapeuten

Jag betvivlar å det grövsta att fysiskt våld i nära relationer bidrar till att äktenskap håller i högre utsträckning på populationsnivå.
Citera
2025-10-01, 16:28
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Slå ett slag för ditt äktenskap, mot din hustru!

/Parterapeuten

Jag betvivlar å det grövsta att fysiskt våld i nära relationer bidrar till att äktenskap håller i högre utsträckning på populationsnivå.
Är väl mest kvinnor som tänder på våld? Därför det utövas av boyz och även i flata relationer. Typ som om man skulle lyssna på lesbiska Silvana Imam och bli hennes hund d.v.s. en glitch i deras Matrix? Hehe. Imamer och deras idèer.

Islam är fredens religion men vi kommer med Svärdet. Bazza alla guzzar, hehe. Stonks.
Citera
2025-10-01, 16:53
Medlem
TheSamePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Den som slår sin fru är en ynklig liten skit. Och förmodligen ful. Vem vill vara gift med en sådan? Då ska man skiljas. Och innan dess kan han få en rak höger tillbaka. Samma sak med hedersrelaterat våld och förtryck. Ut ur vårat land, ni har inget här att göra!

Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Det förklarar varför du alltid är så negativ gentemot kvinnor, och som anser att man ska slå dem. En incel, muslim, och därför skriver många negativa inlägg om kvinnor. Då vet vi det.

Lite för mycket känslor här känner jag. Ibland undrar jag hur det är möjligt att jag är blatte och du svensk. Något i historien har gått väldigt snett. Om du ej är kapabel till att kontrollera dina känslor på ett anonymt internetforum så hur har du irl egentligen? Dessutom vet du väl att det är omöjligt för en muslim att ha en dålig syn på kvinnor om man ska se det ur ett västerländskt perspektiv och det omvända är kanske också rätt. Du behöver kanske läsa 5000 böcker för att kunna förstå något sådant men tills dess kvarstår frågan då vi hittills inte fått ett enda vettigt svar, inte minst om den andra delen dvs att svaret ska komma från vetenskapliga studier och inte några random åsikter.
Citera
2025-10-08, 17:07
Medlem
ekerilars avatar
Jag vill inte leva i en relation med en kvinna om jag stör mig så mycket på henne att jag får för mig att ta till fysiskt våld.
Jag skulle dumpa långt innan jag når den nivån.
Citera
2025-10-08, 17:45
Medlem
Kleiners avatar
Och vad innebär "att slå"? Altså slå så man är gul och blå eller slå så pass lite för att kvinnan ska känna sig skamsen för sin rebellisk beteende?

Det är bättre att "slå" än att skilja sig. Skadan är mycket värre om man skilja sig.

Men om en kvinna inte ens förstå hur allvarligt problemet är när hennes man inte längre vill vara intim med henne, tror du så att det kommer hjälpa att slå?
Senast redigerad av Kleiner 2025-10-08 kl. 17:53.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in