• 7
  • 8
Igår, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jip
Det stå ju rakt upp och ner att det är idenex?
https://www.lakemedelsverket.se/sv/n...ades-i-odetorp

Inte särskilt fräscha tillverkningsfaciliteter. Pulver står i öppen förpackning på golv med stora springor mellan brädorna, bredvid står en smutsig rulle hushållspapper. Verktyg, hörselkåpor och utrustning som ska hållas steril blandat på samma arbetsstation. Mitt badrum är mer sterilt än det där!
Citera
Igår, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Ni verkar totaltappade. Ozempic är i första hand för oss diabetiker. Hur man måt, är individuellt. Med känslig mage, skiter man nästan ihjäl sig. Går man ner rejält i vikt, är man riktigt överviktig.

Ozempic tillverkas idag både för diabetiker och för viktnedgång, tiden då det enbart tillverkades för diabetes är sedan länge förbi.
Det finns nuförtiden mer effektiva läkemedel, med fler pathways, för viktnedgång som Tirzepatid och Retatrutid.

Vad vuxna människor väljer att göra för att må bättre tycker jag är deras ensak, oavsett om det är självmedicinering av cannabis eller intag av preparat för att gå ner i vikt.
Vi i Sverige sticker ut rejält i Europa vad gäller förbudsiver och moraliserande över andra människors val - lev och låt leva!

Om man bör handla läkemedel från någon med hygienstandarden som uppvisas på bilderna låter jag vara osagt...
Citera
Igår, 20:30
Medlem
PrippsFats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jip
Skriv ut, hur mycket diffade dom och vad är enligt dig ok diff?
Du har bara ett uppdrag i denna tråd så snälla bara hållkäften och gör inte bort dig mer..
Vi alla ser vad du håller på med som alla andra konton i tråden som bifogar mail hej vilt.
Lugn baby, lugn Jag har inget med din biff att göra.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in