2025-09-30, 18:22
Medlem
Påverkar cannabisrökning spermierna? Kan fostret bli missbildat om man röker cannabis? Hur funkar det i länder där det är lagligt?

Googlat men får otydliga svar
Citera
2025-09-30, 19:19
Medlem
Dumbledwarfs avatar
Du kommer föda nästa Bob Marley.
Trög men själen på rätt ställe.
Citera
2025-09-30, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf
Du kommer föda nästa Bob Marley.
Trög men själen på rätt ställe.
Hahaha här planeras inga barn
Citera
2025-09-30, 20:58
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Påverkar cannabisrökning spermierna? Kan fostret bli missbildat om man röker cannabis? Hur funkar det i länder där det är lagligt?

Nej men det sägs väl att det kan påverka mängden spermier.
Citera
2025-09-30, 21:00
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig

Nej men det sägs väl att det kan påverka mängden spermier.

Och mamman bör självklart undvika cannabis under graviditeten. Men jag känner till många som rökt lite då och då och det verkar inte ha påverkat barnet. Alkohol är nog värre.
Citera
2025-09-30, 21:04
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Dåligt minne ev på bäbisen, men dock bra.
Testa lsd istället, kan bli nästa musik eller nåt samt en enorm själ!

50% av summan retroaktivt tack snälla.
Citera
2025-09-30, 22:32
Medlem
KarlFarbmans avatar
Jag röker min beskärda del av weed och när jag kollade upp mina killar så var de långt över genomsnittet i totalt antal och i antal som var progressivt motila för en man i min ålder.
Citera
2025-09-30, 23:01
Medlem
Kommer nödvändigtvis inte bli missbildat men det påverkar definitivt spermierna. Läs på Google.
Citera
2025-10-01, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Kommer nödvändigtvis inte bli missbildat men det påverkar definitivt spermierna. Läs på Google.
Har läst att det påverkar mängden spermier. Men är det allt? Tänker på länder där det är lagligt, där bör väll halva befolkningen vara handikappade om det skulle vara nån fara...
Citera
2025-10-02, 20:10
Avstängd
funplacess avatar
Cannabis kan sänka spermieantalet och påverka spermiernas kvalitet, men det orsakar inte direkt missbildningar. Den verkliga risken finns om mamman använder cannabis under graviditeten, eftersom det kan påverka barnets utveckling. I länder där det är lagligt är rådet oftast detsamma som med alkohol: undvik under graviditeten för säkerhets skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in