Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Jag gillar rocket jumper buffen som fan, gillar dock inte att de gjorde s att man inte kan carrya intel p ctf banor med bda jumpersarna (men vem spelar ctf anyway?). Provade enforcern nu och den r nu IMO underpowered vilket jag gillar starkt d den var OP som fan innan. Bra jobbat Valve. (Jag kr uteslutande ambassador)
Jag tycker dock att det r rtt bra att man inte kan carrya intel, fr annars var det ju jtteltt fr en demo att hoppa ver hela banan, hmta intel, och sedan bara gra om det igen. Men visst r det som du sger, vem fan spelar ctf?
Jag hller med om att Enforcer-nerfen r bra. Lite pinsamt, men jag brukade alltid kra med den frut nr jag krde mycket med DR. Turligt nog insg jag snart att det var rtt fjolligt. Kr numera med Revolvern eller Ambassador.
Finns visserligen ett antal rtt intressanta frslag p olika nerfar/modifierinar p Enforcer. En variant r att den r honor-bound (heter ju trots allt Man of Honor), en annan r att man inte kan se enemy health. Tycker nog man kunde lattjat runt och testat lite mer.