Asså ska man förklara polishatet från ett follkligt perspektiv där NMR får ingå tsm med fotbollsupportrar, slödder från förorten och kanske till och med vissa vänsterelement (inte de styrande då, utan robotorna som styrs utav dem) så kan man ju bara dra på Faccetta Nera, tänka på söta negresser och Kärlek medan hatarna springer runt i g-string i prajdparaden tsm med snuten och harassar folk lix? Vi ska aldrig bli som ni, ni slickar tiz medan vi slickar fitta, ahahaha.
Vi vill bara syssla med vår nazism ifred som Killinggänget en gång sketchade. Mima och memetics. Även om det slutar i lesbiansk alkholism ala Offervilja? Jag vet inte, vet bara att Jackie Arklöv hyllas lite här och där i samhället liksom. En förvirrad krigsförbrytare och brottsling? Må så vara, men ändå.
Förhoppningsvis förklarar det här inlägget ett och annat. Då är jag inte direkt anti-polisen, mer bara a-polis och apoliteia? Låt folk vara, typ? Skjut av peddon och våldtäktsmän, låt knarkare och "rasifierade" vara som de är helt enkelt? Klassisk nazism för 2000-talet även om det skulle lanserats som "etnopluralism" eller vadfan nyorden var. Bara titta på grabben Tor som har sin egen tråd på subforumet. Ynglat av sig 9 gånger enligt forumsanningne. La Razza e sempre la Razza. Sedan att avundsjuka vänsterhjon (eller t.o.m. propra "nationalister") ojar sig över det är bara pyttsan ojsan.
Nordische Jugend liksom. Vi kanske måste kallas "demokrater" ibland om så det krävs, typ som i moderna, amerikanska ockuperade Tyskland? Vad vet jag, har bara tröttnat på förmyndare och dårar. Där ingår polisen och åklagare, advokater och tjänstemän.
Låt oss besegras av Kärleken om inget annat, hehe, så kan de ta sina gay-prajd-parader och så kastar vi dem bara fårn hustaken eller Hammarbybacken?
Nubbe, nobben å NOBIS