2025-09-30, 19:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Vi säger så, islamhatare.

Vet du, att det kommer från dig, adidasryttare, är enbart en komplimang.
Böj dig nu extra djupt för din överman, din gud. Ändan upp i vädret, svanka ordentligt.
Citera
2025-09-30, 19:51
Medlem
Endast varit med om det på vissa jobb jag haft. Tror inte det är så ovanligt.
Citera
2025-09-30, 20:06
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vet du, att det kommer från dig, adidasryttare, är enbart en komplimang.
Böj dig nu extra djupt för din överman, din gud. Ändan upp i vädret, svanka ordentligt.

Jag är varken muslim eller religiös, har bara inte ett sånt tomt och tragiskt liv att jag stör mig på oskyldiga människor.

Men jag hoppas att det äter upp dig inifrån. Att ditt hat en dag tar över ditt psyke.

Inshallah
Citera
2025-09-30, 20:42
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Det låter ju onekligen att du verkar så kränkt att du går i gång på alla cylindrar för att någon gör detta. Vad för skada gör det egentligen? Mer än att det stör någon lättkrankt snöflinga?

Bön har ingenting med omklädningsrum att göra.

Det är skitkonstigt att säga emot någon som tycker det är skumt att hålla på och be i ett omklädningsrum.

Nej jag går inte "igång på alla cylindrar", detta är en högst marginell fråga. Jag råkar bara vara övertygad om att du resonerar som en idiot, av skäl som gjorts tydliga.
Citera
2025-09-30, 20:44
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryHoover
Finns extrimister inom allt, känner massvis med muslimer och inte en enda av dem tycker det är besvärligt att någon inte bär slöja/följer andra muslimska förteelser. Anledningen du tror att muslimer alla är daesh krigare som hatar Sverige är för att media endast ger utrymme åt den radikala högljudda minoriteten

Nu är det ju du som likställer att vilja att kvinnor beslöjar sig med att vara en "daesh krigare". Känner inte att det finns något här jag behöver bemöta.
Citera
2025-09-30, 20:47
Medlem
LarryHoovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Nu är det ju du som likställer att vilja att kvinnor beslöjar sig med att vara en "daesh krigare". Känner inte att det finns något här jag behöver bemöta.

Skillnad på en vilja och att bli sur över något eller?
Citera
2025-09-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Bön har ingenting med omklädningsrum att göra.

Det är skitkonstigt att säga emot någon som tycker det är skumt att hålla på och be i ett omklädningsrum.

Nej jag går inte "igång på alla cylindrar", detta är en högst marginell fråga. Jag råkar bara vara övertygad om att du resonerar som en idiot, av skäl som gjorts tydliga.

För att vare en högst marginell fråga verkar du ju ta till med massa oförskämdheter bara för att man inte håller med dig i denna "marginella fråga". Frågan är bara varför då isf.
Citera
2025-09-30, 21:59
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Nej, rättar dig bara och sätter dig på plats så ditt hat lugnar sig lite. Det behövs med er islamofober ibland.
Mitt hat?
Du menar att det räcker med att man förklarar saker, så är man islams fiende?

När man inte säger hej till en muslim är man rasist.
När man säger hej till en muslim, söker man bråk.

Det är något med alla kusingiften som har gjort dom till sämre människor, som något slags djur.
Citera
2025-09-30, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Så en som sitter i omklädningsrummet och skriver klart sin uppsats eller jobbpresentation efter han tränat och väntar på bussen är också udda eller dum i huvudet? Eller en mamma som sitter där och ammar sitt barn innan pappan går iväg med det och hon ska träna är udda eller dum i huvudet?

Klart man även kan be i omklädningsrum.

Vem sitter i ett omklädningsrum och skriver uppsatser och jobbpresentationer? I ett omklädningsrum ska man byta om och duscha.

Skulle jag sitta och göra något annat än äta och dricka på en restaurang hade jag blivit utsparkad.

Ska jag kunna säga till de som ber att flytta på sig för jag är skitnödig och behöver lägga en kabel där också?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-09-30 kl. 23:01.
Citera
2025-09-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vem sitter i ett omklädningsrum och skriver uppsatser och jobbpresentationer? I ett omklädningsrum ska man byta om och duscha.

Skulle jag sitta och göra något annat än äta och dricka på en restaurang hade jag blivit utsparkad.

Sen har jag aldrig sett någon varken sitta och jobba eller amma i ett omklädningsrum.

Jag har suttit och jobbat på McDonalds.... Jag blev inte utsparkad.
Citera
2025-09-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Jag har suttit och jobbat på McDonalds.... Jag blev inte utsparkad.

Men du beställde mat antar jag? Själv sov jag på en bar och blev ombedd att gå därifrån trots att jag var i sällskap med andra. Jag har stått inne på en restaurang för det var kallt ute när jag väntat på bussen och blivit ombedd att lämna.
I den lokala restaurangen får du inte äta och dricka inne i rökrummet.

Så nej, du får inte göra vad du vill när du vill var du vill.

Be kan de göra hemma eller i mosken.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-09-30 kl. 23:09.
Citera
2025-09-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Men du beställde mat antar jag? Själv sov jag på en bar och blev ombedd att gå därifrån trots att jag var i sällskap med andra. Jag har stått inne på en restaurang för det var kallt ute när jag väntat på bussen och blivit ombedd att lämna.
I den lokala restaurangen får du inte äta och dricka inne i rökrummet.

Så nej, du får inte göra vad du vill när du vill var du vill.

Be kan de göra hemma eller i mosken.

Jo en kaffe och en hamburgare. Precis som man ju gör när man betalar och tränar i gymmets lokaler om man sitter i omklädningsrummet och gör även lite annat innan eller efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in