2025-10-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Jag har förklarat för dig att frågan inte är relevant i sammanhanget. Jag vet inte hur och varför du tror den skulle vara det, men jag gissar att det banar iväg på något trasigt argumentationsspår.

Men om det gör dig lycklig så är det väl möjligt att be på andra ställen. Får se nu om min teori var riktig...

Frågan är dock om du har något vettigare svar på min fråga än att du är lättkränkt? Skulle inte tro det heller.

Jo och den är att man inte bör ta plats för folk som är där för att göra det man ska i ett omklädningsrum, nämligen byta om. Kallas att ta hänsyn.
Citera
2025-10-17, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jo och den är att man inte bör ta plats för folk som är där för att göra det man ska i ett omklädningsrum, nämligen byta om. Kallas att ta hänsyn.

Det fanns i TS inte något som tydde på att det var någon trängsel vid det tillfället. Alltså att de inte egentligen tog någon plats från någon som skulle byta om. Då blir det lite som att störa sig för ingenting från din sida.
Citera
2025-10-17, 13:01
Medlem
Citat:
Det fanns i TS inte något som tydde på att det var någon trängsel vid det tillfället. Alltså att de inte egentligen tog någon plats från någon som skulle byta om. Då blir det lite som att störa sig för ingenting från din sida.

Det fanns heller inget i TS som tydde på det motsatta. Varken du eller jag var där. Så varför fortsätter du låtsats som att du var det?
Citera
2025-10-18, 12:45
Medlem
Citat:
Det fanns heller inget i TS som tydde på det motsatta. Varken du eller jag var där. Så varför fortsätter du låtsats som att du var det?

Min erfarenhet är att det inte brukar vara överdrivet trångt i omklädningsrum.

Frågan är dock vad du tycker att man skall göra åt saken? Böter? Fängelse? Radda upp alla muslimer och skjuta av dem? Ödelägga Afrika och Mellanöstern?

Är det bara fall där det görs när det är trångt där som skall beivras, eller är det även när det är gott om plats det gäller också?

Gäller det bara muslimer, eller även andra? Gäller det t.ex. när man gör annat som att stå och slösnackar lite? Eller drar i sig en gainer? Får man hänga/låsa in sina ytterkläder bara? Eller måste man faktiskt byta om?
Citera
2025-10-18, 14:57
Medlem
Citat:
Min erfarenhet är att det inte brukar vara överdrivet trångt i omklädningsrum.

Frågan är dock vad du tycker att man skall göra åt saken? Böter? Fängelse? Radda upp alla muslimer och skjuta av dem? Ödelägga Afrika och Mellanöstern?

Är det bara fall där det görs när det är trångt där som skall beivras, eller är det även när det är gott om plats det gäller också?

Gäller det bara muslimer, eller även andra? Gäller det t.ex. när man gör annat som att stå och slösnackar lite? Eller drar i sig en gainer? Får man hänga/låsa in sina ytterkläder bara? Eller måste man faktiskt byta om?

Haha! Och du kallar andra snöflingor när de läser om sånt de inte gillar.

Stör de folk så kommer det väl komma in klagomål om det till gymmet ifråga som får sätta upp lappar/skyltar om att det inte är tillåtet att be i omklädningsrummet.

Frågan är då hur snöflingor likt dig själv skulle reagera. Förmodligen med att anklaga gymmet för rasism och islamofobi.
Tvinga gymmet att betala en fet DO-ersättning så de får slå igen.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-10-18 kl. 15:01.
Citera
2025-10-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Örjan
Polaren har precis börjat träna på gym och en kväll när han kommer in i herrarnas omklädningsrum ligger två muslimer på knäna i et hörn och ber till Allah. Är detta vanligt förekommande på gym idag?

Tycker ni det är okej att använda offentliga rum som omklädningsrum till att be?

Jag hade reagerat om jag kommit in och sett två män på golvet som ber. Fan gör det där skiten hemma.
Citera
2025-10-19, 01:13
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Jag har ingen aning om det är vanligt eller ej, men så länge de inte stör eller sitter i vägen så ser jag inget problem med det.

Men de stör ju?

Sådana problem finns dock inte i kvinnornas omklädningsrum - hur kommer det sig, tror du?
Citera
2025-10-19, 07:30
Medlem
Citat:
Haha! Och du kallar andra snöflingor när de läser om sånt de inte gillar.

Stör de folk så kommer det väl komma in klagomål om det till gymmet ifråga som får sätta upp lappar/skyltar om att det inte är tillåtet att be i omklädningsrummet.

Frågan är då hur snöflingor likt dig själv skulle reagera. Förmodligen med att anklaga gymmet för rasism och islamofobi.
Tvinga gymmet att betala en fet DO-ersättning så de får slå igen.

Du kallar folk för snöflingor, men samtidigt sitter och stör dig på småsaker. Snacka om att kasta sten i glashus.

Sen naturligtvis så låter du bli att svara på mina frågor. Frågan är lite hur man skall tolka det?
Citera
2025-10-19, 21:03
Medlem
Citat:
Du kallar folk för snöflingor, men samtidigt sitter och stör dig på småsaker. Snacka om att kasta sten i glashus.

Sen naturligtvis så låter du bli att svara på mina frågor. Frågan är lite hur man skall tolka det?

Jag svarade på TS frågeställning. Att du stör dig på svaret är inte mitt problem.
Citera
2025-10-20, 17:30
Medlem
Citat:
Jag svarade på TS frågeställning. Att du stör dig på svaret är inte mitt problem.

Nej, jag stör mig inte. Jag undrar bara hur jag skall tolka det.
Citera
2025-10-21, 04:27
Medlem
Citat:
Nej, jag stör mig inte. Jag undrar bara hur jag skall tolka det.

Bra fråga. Hur tolkar du matförbuden i kollektivtrafiken?
Citera
2025-10-22, 06:17
Medlem
Citat:
Bra fråga. Hur tolkar du matförbuden i kollektivtrafiken?

Bra fråga, men inget svar ser jag...

Vad matförbud i kollektivtrafiken har med saken att göra får du gärna förklara. Är det något annat som du talar dig varm för eller? Eller är det bara ett tafatt avledningsförsök?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in