• 1
  • 2
2025-09-29, 16:47
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouBetterSmile
Det där har jag faktiskt hört om.
En stam i Brasilien tror jag. Männen totalt ignorerar kvinnorna hela dagen, och det ska ha funkat.
Det funkar på vilken plats man befinner sig på jorden. En kvinna som inte får uppmärksamhet, kommer att kräva den på ett eller annat sätt.
Citera
2025-09-29, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Det funkar på vilken plats man befinner sig på jorden. En kvinna som inte får uppmärksamhet, kommer att kräva den på ett eller annat sätt.

Ok.
Alla pratar om att närma sig henne som om man pratar med vilken normal människa som helst, men man får visst inte tänka "Jag pratar med henne som en vän", för då skiter det sig.
Har jag missförstått?
Citera
2025-09-29, 17:17
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Om man vill ha tillfälligt då?
Farmor gjorde farfars liv till ett helvete, han kunde inte säga nej, hon var så bra på att manipulera.
Jag vill inte riskera att råka ut för samma sak.
Oroa dig över att ens träffa en tjej först. Detaljplanen får du ta efteråt.
Citera
2025-09-29, 18:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Alltså bör jag..?

Det finns inget sätt. Det är hon som initierar, om du är tillräckligt intressant. Ge dig ut, träffa folk, var trevlig, var dig själv. Ska du beställa ett knull, så får du betala.
Citera
Igår, 00:22
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Tja tjejer!

Tänkte fråga.
Om man bara är ute efter att ligga.
Vilket mindset bör man ha?
Jag har aldrig haffat nån ute, vill ni hjälpa mig?
Man får inte tänka "Jag vill ligga", för då skiter det sig.

Fridens.

Fel. Du ska tänka "jag vill ligga". En man som inte verkar hungrig, utan går runt och tänker på massa andra saker än sex, ger inga direkta alfa-vibbar.

Alla som säger att du ska göra tvärtom, eller till och med ignorera tjejer, dom ljuger för att sabba. Det gäller även dom som säger "var bara dig sjääälv", det där är ett råd man skulle ge till en tjej och inte till en man.
Citera
Igår, 07:56
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Fel. Du ska tänka "jag vill ligga". En man som inte verkar hungrig, utan går runt och tänker på massa andra saker än sex, ger inga direkta alfa-vibbar.

Alla som säger att du ska göra tvärtom, eller till och med ignorera tjejer, dom ljuger för att sabba. Det gäller även dom som säger "var bara dig sjääälv", det där är ett råd man skulle ge till en tjej och inte till en man.

Exakt. Och har kvinnan t.ex. gått ut på krogen och gjort sig sexig med höga klackar som gör att hon får extra bra hållning och kort kjol som visar hennes långa slanka ben så är det inte för att hon vill ha en till manlig väninna.
Citera
Igår, 08:28
Medlem
Haha du är så dum. Du kommer aldrig att lyckas med det du håller på med om du inte är en extremt manipulativ sociopat.

Oftast lär man sig att se igenom även sådana personer. Det är farligast om man blir förblindad av deras charm, utseende eller påverkas av deras psykiska/fysiska misshandel.
Citera
Igår, 08:59
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Håller inte med. Är man sig själv så får man fett med brudar? Spelar man någon annan så blir det bara knas.

Men så har jag ju inga ex heller, bara sex. Som den andra grabben säger, de vill inte ha (pojk)väninnor. Lmao.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in